کد خبر: 838434
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
مسعود رضایی در گفتگو با پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی:
پژوهشگر تاریخ معاصر ایران گفت: من موشن‌گرافی 60 ثانیه با تاریخ را دیدم. کار بسیار خوبی است و این موشن‌گرافی‌های 60 ثانیه‌ای می‌تواند تاثیرات بسیار خوبی به خصوص در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی داشته باشد.
مسعود رضایی پژوهشگر تاریخ معاصر ایران در گفتگو با پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره موشن‌گرافی "60 ثانیه با تاریخ" که قسمت اول آن تحت عنوان "رسانه‌های انقلاب" توسط پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است گفت: من موشن‌گرافی 60 ثانیه با تاریخ را دیدم. کار بسیار خوبی است و به نظر من چنین کارهایی که خلاصه و پرمحتوا هستند به خصوص در زمینه مسائل تاریخی باید انجام شود.


وی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی و خطر تحریف تاریخ انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر در دوره و زمانه‌ای هستیم که مطالب خیلی مفصل ممکن است مورد توجه تعداد زیادی از بخش‌های جامعه قرار نگیرد، بنابراین باید به مطالب کوتاه و پربار فکر کرد و این موشن‌گرافی‌های 60 ثانیه‌ای می‌تواند تاثیرات بسیار خوبی به خصوص در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی داشته باشد.


این پژوهشگر تاریخ معاصر ایران با بیان اینکه ما الان شاهد هستیم مطالب متنوع و بسیار مجعول و تحریف شده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود دارد، تصریح کرد: خیلی خوب است کسانی به این فکر باشند که واقعیت‌های تاریخی را در برنامه‌های خیلی کوتاه یک یا 2 دقیقه‌ای و براساس اسناد و مدارکی که وجود دارد ارائه دهند و به نظر من این کارها حتما مورد توجه نسل جوان ما قرار خواهد گرفت.


به گزارش پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی٬در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی٬پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی موشن‌گرافیک "60ثانیه با تاریخ" را با رویکردی جدید برای سلسه مباحث تاریخی خاص جوانان و نوجوانان منتشر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار