کد خبر: 838408
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
سردار سلامی:
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با ملت سربلند، مقاوم و با اراده ایران با احترام و احتیاط صحبت کنند، گفت: ملت مقتدر ایران پاسخ تهدیدات دشمنان را در عرصه‌های واقعی نشان می‌دهد.
جوان آنلاين: سردار حسین سلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیمارستان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر یکی از اهداف مهم سپاه ارائه خدمات به مناطق محروم و کم‌برخوردار دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های دفاعی، خدماتی و محرومیت‌زدایی دارای توانمندی بالایی است که خدمات گوناگون در این عرصه‌های ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران شایستگی ارائه خدمات مطلوب در همه عرصه‌ها را دارد خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در عرصه‌ زمینی، دریایی و هوا و فضا دارای توانمندی‌های بسیاری است و خدمات گوناگونی از جمله به مناطق مرزی و کم‌برخوردار ارائه می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را یکی از برنامه‌های مهم سپاه دانست و افزود: امروز بیمارستان 64 تختخوابی قائم نیروی دریایی سپاه بوشهر افتتاح شد که این بیمارستان تا 90 تخت بیمارستانی قابل افزایش است.

سردار سلامی با بیان اینکه در این بیمارستان تجهیزات و امکانات پیشرفته درمانی و تشخیصی ایجاد شده است، بیان کرد: خدمات نیروهای سپاه در بخش‌های مختلف به مردم خالصانه و از روی عشق است و در بیمارستان قائم بوشهر نیز خدمات تخصصی، تشخیصی، دارویی و درمانی به زیباترین شکل و با تکریم مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم پاسخ تهدیدات دشمنان را در عرصه‌های واقعی می‌دهند، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند پاسخ تهدیدات دشمنان را مردم در عرصه‌های واقعی می‌دهد و این برای دشمنان آشکار است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عظمت و شکوه مردم در 22 بهمن نمایان شد، افزود: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با حضور حماسی خود جلوه‌ای دیگر از اقتدار خود را نشان داد و این حماسه برای واکنش نسبت به تهدیدات دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود.

سردار سلامی تأکید کرد: به نظر می‌رسد دشمنان پاسخ خود را در حماسه 22 بهمن از سوی ملت بزرگ ایران دریافت کردند.

وی با بیان اینکه عظمت و شکوه حضور مردم در حماسه راهپیمایی 22 بهمن توسط خبرنگاران به اقصی نقاط جهان مخابره شد، افزود: دشمنان به ویژه آمریکا به اقتدار و عظمت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پی برده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان با ملت سربلند، مقاوم و با اراده ایران با احترام و احتیاط صحبت کنند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
دشمنان ملت ایران اعم از خارجی و داخلی ، توجه داشته باشند که با ملت رشید و انقلابی و بصیر ایران ، با هر زبان و لحنی ، نمی توان سخن گفت .
باید جانب احتیاط را در همه موارد داشته باشند .
ملت صبور ایران ، علیرغم اینکه از صبر انقلابی برخودار است ؛ اگر در موقعی صبر و تحمل او به پایان برسد ، از خشم انقلابی هم برخوردار است .
اگر می خواهند که دچار خشم انقلابی ملت نشوند ، باید که در همه موارد ، شئون ملت انقلابی را رعایت نمایند .
این ملت ، ملتی با فرهنگ کهن و دیرپایی است .
این ملت ، ملتی زجر کشیده و آبدیده است .
این ملت ، ملتی شهید پرور و شهید داده است .
این ملت ، ملتی با شور و شعور سیاسی است .
این ملت ، ملتی با اراده و مقاوم است .
این ملت ، ملتی ولایت دوست و ولایتمدار است .
این ملت ، ملتی اهل بیتی و اسلام خواه است .
این ملت ، ملتی موحد و خداپرست است .
این ملت ، ملتی تحت امر ولایت است و بدون اذن او حرکتی از خود ندارد .
و ... در یک کلام ، این ملت ، ملتی است که دست پرورده عاشوراست و شور حسینی در سر داشته و بدنبال پیاده نمودن اهداف بزرگ اسلام ناب محمدی است .
یا زهراء مرضیه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
باید بدانیم دشمن بسیار قوی ونیرومند است و ثروت و قدرت نظامی و شبکه های ارتباطی و جاسوسان بسیار ماهر وحیله گر در تمام دنیا دارد . لذا باید
1- فکر سیتستمی ها جاسوسی الکترونیکی و هواپیما های ضد رادار جاسوسی وبمب افکن او بود
2- قدرت جاسوسی دشمن را در داخل کشور باید بسیار جدی وخطرنک تصور نمود. چون مثلا از همین اختلاف اشراف و دزدی ها و حتی جریان الودگی هوا و0000 برای رسانه های گسترده خود خوراک تهیه می کنند
3- شبکه های تصویری و رادیوئی دشمن را با خائنین ایرانی ان ها نباید فراموش کرد
4- با بر جام و هر قراردادی زمنیه نفوذ برای خود باز می کنند . و000000
5- خلاصه هدف ساطه مجدد بر ایران وصد البته بر همه جهان است
6- لذا اگر با تحریم وجاسوسی وخیانت و0000 موفق به سلطه نشوند .اگر به درستی وحتما همراه با دوستان از کشور حفاظت نشود حمله حتمی است . پس باید همه کشور های ضد صهیونیست برای مبارزه با هم متحد شوند . چون هیچ قدرتی به تنهائی قادر به جنگ با این ابر قدرت نیست مگر به بهای خیلی زیادی مانند ویتنام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار