کد خبر: 838401
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در ۶ بخش مختلف از امروز به مدت ۶ روز در بوستان گفت‌وگوی تهران آغاز به کار کرد.
جوان آنلاين: چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از امروز به مدت 6 روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) آغاز به کار کرد. 

این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی دارای 6 بخش اینترنت، نشر دیجیتال و تلفن همراه، فناوری نوین اطلاعات، بازی و پویانمایی، بین‌الملل و کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی است و بخش فناوریهای نوین اطلاعات از جمله موضوعاتی جدیدی است که به نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اضافه شده است.

این نمایشگاه توسط فعالان عرصه مجازی جبهه انقلاب اسلامی اداره می‌شود و از ساعت 10 صبح تا 20 پذیرای عموم مردم خواهد بود و مانند سنوات گذشته اقشار مختلف جمله از قبیل دانش‌آموزان، مجموعه اولیا و مربیان و نخبگان دانشگاهی و سیاسی، مخاطبان اصلی آن خواهند بود.

به گزارش تسنیم؛ نخستین نمایشگاه‌های رسانه دیجیتال انقلاب اسلامی در سال 91 و در محل مصلای تهران برگزار شد و پس از آن دومین و سومین دوره با مساعدت شهرداری تهران به مجموعه‌ نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو منتقل شد.

این دوره از نمایشگاه توسط سازمان فضای مجازی سراج در حال برگزاری  و درصدد عرضه فعالیت‌های مجموعه مردمی در حوزه فضای مجازی انقلاب اسلامی است.

براساس برنامه‌هاریزیهای صورت گرفته قرار است کانالهای تلگرامی و صفحات اینستاگرامی معتبر نیز برای نخستین بار در این نمایشگاه به معرفی فعالیتهای خود بپردازند و به نوعی نمایشگاه‌های رسانه‌ دیجیتال انقلاب اسلامی می‌خواهد فرصتی برای حضور این رسانه‌های غیررسمی و البته تاثیرگذار باشد زیرا این نمایشگاه خود را تریبونی برای کسانی می‌داند که تریبون دیگری در اختیار ندارند.

براساس اطلاعاتی که مهدی قمی دبیر اجرایی چهارمین دوره نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی پیش از این ارائه داده بود به دلیل محدودیت‌ها امکان تخصیص بیش از 300 غرفه به متقاضیان شرکت در این دوره از نمایشگاه نبوده و در بخش پایگاه‌های اینترنتی حدود 130 غرفه، در بخش نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و تلفن همراه 60 غرفه، در بخش فناوری نوین اطلاعات 25 غرفه و در بخش بازی و پویانمایی 70 غرفه تدارک دیده شده است.

محمد خراسانی‌زاده؛ سخنگوی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی نیز پیش از این درباره ویژگی و خصوصیت بازر این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبلی گفته بود که یکی از اهداف دوره چهارم این نمایشگاه که از سال گذشته شروع شد اما به یک غرفه یا یک بخش محدود شد بخش فعال فضای مجازی است یعنی اینکه مردم تهدیدها و فرصتهای فضای مجازی را بشناسند.

وی افزود: البته این موضوع در همه بخشهای دوره چهارم نمایشگاه لحاظ شده یعنی در پنج بخش اصلی نمایشگاه و یک بخش جانبی حوزه سواد فضای مجازی را خواهید دید.

خراسانی‌زاده همچنین با بیان اینکه سیاست کلان این نمایشگاه بر محور اطلاعات و محتویات است گفته بود که در نمایشگاه امسال برای همه اعضای خانواده ایرانی برنامه و آموزشهای مورد نیاز زندگی و فضای مجازی را پیش‌بینی کرده‌ایم و در معرض عموم گذاشته‌ایم همچنین بخشهای جذابی مانند تونل هزار‌توی رسانه، در بخش بازی و پویانمایی جای داده شده و بازدید‌کنندگان می‌توانند به صورت گروهی به همراه یک راهنما وارد این تونل شده و سیر آموزشی آن را طی کنند.

افتتاحیه رسمی این نمایشگاه، 25 بهمن انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار