کد خبر: 838310
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: خوشبختانه عملیات برق‌رسانی در تمامی سطوح استان اردبیل با روند مطلوبی ادامه دارد و در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 10 خانوار این استان از نعمت برق برخوردارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،علیرضا علیزاده در آئین افتتاح پروژه برق‌رسانی به روستای یوزباشلوی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با اقدامات و پیگیری‌های انجام یافته 99.7 درصد از روستاهای استان اردبیل برق‌رسانی شده‌اند و تا پایان سال آینده نیز تمامی روستاها و مناطق محروم و دورافتاده این استان از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد که امیدواریم با انجام این اقدامات بتوانیم مطالبات و خواسته‌های بجای مردم را برطرف کرده و دین خود را نسبت به آنان ادا سازیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: 18 درصد برق تولیدی اردبیل در بخش صنعت بکارگیری می‌‌شود و در واقع می‌توان گفت که بیشترین بخش مصرفی برق مربوط به این حوزه است و بیشترین مطالبات شرکت توزیع برق مربوط نیز به این بخش است که امیدواریم شاهد توسعه بخش صنعت منطقه باشیم.

علیزاده بیان کرد: طبق آخرین آمار به دست آمده مشخص شده است که شرکت توزیع برق استان بیش از 300 میلیارد ریال از بابت بهای برق مصرفی مطالبه دارد که امیدواریم با پرداخت شدن بدهی‌ها بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر منطقه گامهای موثری برداریم و استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: تعویض سیم‌های مسی با کابلهای خودنگهدار یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته و به طور حتم می‌تواند ما را در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر از جمله جلوگیری از افت ولتاژ و نوسانات برق رهنمون شود و بسیاری از مسائل و مشکلات موجود را در وضعیت کنونی برطرف سازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر