کد خبر: 838309
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
معاون دانشگاه محقق اردبیلی:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته رشته‌های کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی گسترش و مقطع کارشناسی ارشد به رشته بیماری‌شناسی گیاهی اضافه می‌‌شود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مرتضی ابراهیمی در  جلسه شورای دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: با موافقت‌های به عمل آمده مقطع کارشناسی ارشد رشته بیماری‌شناسی گیاهی در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شده و اقدامات اولیه در این زمینه انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای گسترش رشته‌های دانشگاهی با توجه به ضرورت‌های محیطی و منطقه‌ای، این دانشگاه درخواست ایجاد رشته فوق را به وزارت متبوع ارسال کرده بود که علی‌رغم وجود محدودیت در زمینه صدور مجوز، این دانشگاه توانست با تلاش و پیگیری مداوم نسبت به اخذ مجوز رشته فوق اقدام کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: استان اردبیل با توجه به ظرفیتهای موجود در زمینه‌های کشاورزی و اقلیم خاص منطقه به عنوان یکی از قطبهای کشاورزی کشور شناخته می‌شود و لذا گسترش رشته‌های گروه کشاورزی به ویژه رشته‌های کاربردی و تقاضامحور گروه فوق از سیاستهای دانشگاه است و ایجاد رشته فوق نیز در این زمینه تعریف می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد این رشته بتوانیم زمینه توسعه و بهبود منطقه را فراهم کنیم و بخش کشاورزی منطقه را دچار تحول عظیمی کنیم و به موفقیتهای بزرگی در عرصه‌های مختلف کشاورزی برسیم، چرا که بخش کشاورزی منطقه می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی رهنمون سازد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاهها و همکاران مربوطه استان مشارکتهای همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم قطب کشاورزی منطقه را با تحول بزرگی روبرو کنیم و با توسعه رشته کشاورزی اقدامات بسیار قابل توجهی انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر