کد خبر: 838277
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
استاندار البرز تأکید کرد
استاندار البرز بر ضرورت ترویج فرهنگ نماز در بین نوجوانان و جوانان اظهار داشت: نماز در ادارات و مدارس به صورت دقیق اقامه شود.

سیدحمید طهایی در جلسه شورای فرهنگی ستاد اقامه نماز شورای امر به معروف و نهی از منکر در استانداری البرز اظهار داشت: برای رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی باید امور دینی و مذهبی را بیش از پیش در بین نسل امروز ترویج دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود اعتقادات مردم را نشانه گرفته‌اند،‌ افزود: در این راستا لازم است تا با توسعه امور فرهنگی و روشن کردن ذهن نوجوانان و جوانان آنان را نسبت به اقدامات شوم دشمنان آگاه سازیم.

این مسؤول در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز در استان البرز اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای توسعه فرهنگ نماز انجام داده است، گفت: در این راستا مسؤولان در ادارات باید بر اقامه نماز تأکید فراوان داشته باشند و این مهم را به صورت مستمر در ادارات برگزار کنند.

طهایی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه البته برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم به منظور برگزاری نماز در ادارات به فرمانداری‌ها و ادارات اطلاع رسانی شده است،‌ گفت: در این راستا همچنین عملکرد این مهم نیز به صورت مکتوب به وزارت کشور اطلاع رسانی می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیز تأکید کرد و بیان داشت: در این راستا نیز باید برنامه‌ریزی‌های اساسی و فرهنگی انجام شود.

در ادامه این نشست همچنین عباداله کامکار معاون استاندار البرز نیز طی سخنانی بر ترویج فرهنگ نماز تأکید کرد و گفت: خواندن نماز نزدیکی به خداوند و دور شدن از پلیدی‌ها است لذا این مهم باید بیش از گذشته در بین نوجوانان و جوانان ترویج داده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار