کد خبر: 838274
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
مدیرکل بهزیستی استان البرز خبرداد
مدیرکل بهزیستی استان البرز طرح حمایت اجتماعی را طرحی موفق دانست و گفت: با اجرای این طرح در البرز، 300کودک بازمانده از تحصیل به کلاس های درس بازگشتند.

داریوش بیات نژاد در این خصوص افزود: از جمله طرح های موفق اجرایی در مناطق حاشیه ای و آسیب خیز که توسط پایگاههای خدمات اجتماعی صورت گرفته ، می توان به طرح حمایت اجتماعی از کودکان بازمانده از تحصیل و یا کودکان درآستانه ترک تحصیل اشاره کرد.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال خانگی برای زنان درمعرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی از طریق آموزش مهارتهای کسب و کار و آموزش هایی از قبیل کاشی معرق، خیاطی، چرم دوزی، سوزن دوزی، بافتنی، رایانه، راه اندازی کارگاه های تولیدی (فرش بافی ، خیاطی ) با همراهی اصناف و خیرین ازدیگر طرح ها دراین زمینه به شمارمی رود .

 بیات نژاد گفت: فعالیتهای عمرانی و تلاش در راستای ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی و بهبود شرایط زیست محیطی (جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز و پیشگیری از تصرف اراضی توسط افراد مهاجر، همچنین تخریب تعدادی از خانوارهای غیر رسمی و غیر قانونی ینز در این زمینه انجام شده است .

وی تاکید کرد:امروز در تلاش هستیم در دولت  تدبیر وامید زمینه مشارکت هرچه بیشتر خیرین و سمن ها را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر فراهم کنیم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار