کد خبر: 838272
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
با اعتباری 85 میلیاردی انجام می شود؛
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از افتتاح همزمان 58 پروژه بهسازی معابر روستایی در این استان با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور خبر داد.
 مجید ملکی در جمع خبرنگاران سمنانی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای بهسازی معابر این روستاها در مجموع 85 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی از تامین رایگان قیر معابر روستایی از سوی این بنیاد انقلابی خبر داد و تصریح کرد: برنامه افتتاح نمادین این پروژه‌ها فردا 24 بهمن‌ماه در روستای مغان در شهرستان دامغان انجام می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به خدمات بنیاد مسکن استان در خصوص مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی گفت: امرور 23 بهمن‌ماه با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی هیجده هزار و ششصدمین خانه روستایی مقاوم‌سازی شده به صورت نمادین افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه جامعه هدف این بنیاد بیشتر در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر است، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و دوراندیشی‌های امام راحل از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات بسیاری از سوی بنیاد مسکن در سراسر کشور ارائه شده است.
ملکی ادامه داد: در همین ارتباط طی امروز و فردا بیش از 500واحد مسکونی در استان سمنان افتتاح و تحویل جامعه هدف می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به ورود خیرین به ساخت منازل روستایی و ساخت مسکن در شهرهای کوچک از همکاری بنیاد مسکن با خیرین خبر داد و گفت: بنیاد در هر کدام از روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر که زمین داشته باشد آنها را به‌صورت رایگان در اختیار انجمن خیرین مسکن‌ بنیاد قرار می‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر