کد خبر: 838270
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 17 هزار و 759 میلیارد ریال از شهریور 92 با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید در بخش صنعت استان سرمایه گذاری شده است.
بهروز اسودی افزود: دولت تدبیر و امید در سه و سال و نیم گذشته توجه ویژه ای به بخش صنعت داشته است و سرمایه گذاری بیش از 17 هزار میلیارد ریالی در استان سمنان نیز نشان دهنده توجه دولت یازدهم به این حوزه است.
وی با بیان این صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت در دولت یازدهم رشد مطلوبی در استان سمنان داشته است، گفت: صدور پروانه های بهره برداری را می توان سرمایه گذاری های تحقق یافته دانست.
وی تصریح کرد: از ابتدای دولت تدبیر تا کنون 496 فقره پروانه های بهره برداری صادر شده است که زمینه اشتغال حدود 6 هزار و 900 نفر در استان را فراهم کرده است.
اسودی با بیان اینکه در این مدت 2 هزار و 255 مجوز صنعتی در استان سمنان صادر شده است، ادامه داد: 496 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و هزار و 759 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سه سال و نیم گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر 53 هزار و 988 میلیارد ریال با اشتغال بیش از 38 هزار نفر پیش‌بینی شده است.
در استان سمنان بیش از هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال این استان داشته است.
تاکنون یک هزار و 803 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش هشت هزار و 524 میلیارد ریال به بانک معرفی شده است که از این تعداد 672 واحد به ارزش سه هزار و 532 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند و تاکنون بر بیش از 90 واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید نظارت صورت گرفته است.
 10 طرح حوزه صنعت و معدن استان سمنان با سرمایه گذاری 160 میلیارد تومان در دهه فجر 95 به بهره برداری رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر