کد خبر: 838257
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
معاون تبلیغاتی و روابط عمومی سپاه عاشورا:
معاون تبلیغاتی و روابط عمومی سپاه عاشورا گفت: امروز دشمنان می‌خواهند جوانان ما را از فرهنگ دینی و اسلامی دور کرده و افکار جوانان ما را مطابق با فرهنگ خود مدیریت کرده و نقشه‌های خود را پیاده کند.
علی اصغری  در جمع پاسداران و پایوران مراغه اظهار داشت: پاسداران به عنوان افسران جنگ نرم، با شناخت از توطئه‌‌های دشمن باید در جنگ با دشمن هوشیار و بیدار باشند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد که مردم ایران اسلامی با بصیرت کامل همیشه در صحنه حاضر هستند.

اصغری گفت: پاسداری انقلاب یعنی حضور مردم در صحنه و مردم ایران نیز بارها با حضور به‌موقع خود در صحنه‌های مختلف حمایت خود را از انقلاب اسلامی به رخ دشمنان کشیده‌اند.

معاونت تبلیغات و روابط عمومی سپاه عاشورا در ادامه با تشریح رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب درخصوص خصومت‌های دشمنان با جمهوری اسلامی یاران افزود: امروز جبهه غرب به رهبری صهیونیست‌ها با تغییر در فرهنگ و رفتار مردم درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

اصغری گفت: باید در بحث فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان با استفاده از تمام ابزارها باید انقلابی عمل کنیم.

در پایان این مراسم از روابط عمومی سپاه ناحیه مراغه به‌عنوان روابط عمومی موفق در انجام کارهای فرهنگی، تبلیغاتی و نشر اخبار سپاه ناحیه مراغه و حوزه‌های تابعه تجلیل و قدردانی شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر