کد خبر: 838254
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، وظیفه مدیران و مسؤولان را خدمت بی‌منت و دلسوزانه به مردم عنوان کرد و گفت: مسؤولان نباید اسیر عنوان‌ها و القاب شده و مقام آنها را مغرور سازد بلکه باید متواضعانه در خدمت مردم بود.
آیت‌الله هادی ملکوتی  در نشست دانشجویی بصیرت‌افزایی در حوزه خدمات سلامت به مردم در دانشکده علوم پزشکی سراب اظهار داشت: امروز به لطف خدا و تلاش‌های جوانان دلسوز این مرز و بوم در همه عرصه‌ها ایران اسلامی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. 

وی با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده کشور در عرصه بهداشت و سلامت افزود: امروز به اذعان بسیاری از صاحب‌نظران و اهل فن، پیشرفت‌های پزشکی و دستیابی به فناوری‌های عرصه سلامت در کشور به وضوح قابل لمس است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: زمانی برای تهیه یک سرنگ و داروهای ساده عاجز و ناتوان بودیم اما با تمهیدات مسؤولان نطام اسلامی و باور نیروهای داخلی و جوانان خلاق، اکنون در ایران بازار دارو ارزان‌تر از دیگر کشورها در دسترس است.   

آیت‌الله ملکوتی از بیمه سلامت و همگانی مردم به عنوان خدمتی بسیار ارزنده یاد کرد و گفت: طبقات آسیب‌پذیر جامعه با اجرای این قانون از حق دسترسی آسان و کم هزینه به خدمات سلامت برخوردار شدند.

وی ارتقای بهداشت و درمان سراب به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی را به فال نیک گرفت و تصریح کرد:حصول این موفقیت با همدلی،همراهی و مساعدت همه مسؤولان مربوطه محقق شده است.

این استاد دانشگاه، پرورش نیروهای متعهد و کارآمد را در دانشگاه‌های علوم پزشکی مورد تاکید قرار داد.

آیت‌الله ملکوتی وظیفه مدیران و مسؤولان را خدمت بی‌منت و دلسوزانه به مردم عنوان کرد و گفت: مسؤولان نباید اسیر عنوان‌ها و القاب شوند و خدای ناکرده میز ریاست آنها را مغرور سازد بلکه باید متواضعانه در خدمت مردم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر