کد خبر: 838214
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
دوماهنامه «صبح قريب» با موضوع تخصصي مسائل فرهنگي، اجتماعي و سياسي منتشر شد كه براي راحتی خوانندگان به زودي به صورت پي‌دي‌اف روي سايت بنياد قرار خواهد گرفت. در شماره اول از فصل جديد اين نشريه با نوري المالکي، نخست‌وزير سابق عراق گفت‌وگوي تفصيلي ترتيب داده شده است.
به گزارش «جوان»، روابط عمومي بنياد فرهنگي صبح قريب در اين شماره با رابرت باکلي، کارشناس ارشد مسائل خاورميانه در خصوص ويژگي‌هاي توافق هسته‌اي و همچنين انتقادات وارد شده بر آن، اولويت‌هاي سياست خارجي ترامپ بعد از توافق و راهبردهاي وي براي ديپلماسي منطقه‌اي گفت‌وگوي مفصلي ترتيب داده شده است. همچنين در اين شماره با محمد لاهوتي، عضو هيئت مديره و رئيس کنفدراسيون صادرات نيز گفت‌وگو شده است.

در بيست و پنجمين شماره از دوماهنامه صبح قريب علاوه‌بر گفت‌وگوهاي اختصاصي با اعضاي برجسته کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، پرونده‌هايي نيز در مورد پيامدهاي اقتصادي برجام، سياست جديد ترکيه، نبود توجه کافي به مسئله جوانان در مجلس شوراي اسلامي و همچنين ازدواج آسان را در خود جاي داده است.
اولين شماره از فصل جديد صبح قريب که به صورت مجله‌اي چاپ مي‌شود، ميزبان آثار تحليلي بسياري از چهره‌هاي شناخته شده حوزه‌هاي اجتماعي، فرهنگي، سياست خارجي و اقتصادي کشور است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار