کد خبر: 838084
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
رئیس هیئت والیبال بسیج اسلامشهر:
مهدی طاهری گفت:در راستای برگزاری مسابقات والیبال جام فجر، تیم مقاومت اسلامشهر با نتیجه 3بر صفر دربرابرعلم وحرکت البرز به پیروزی دست یافت .
بابک معصومی

 مهدی طاهری رئیس هیئت والیبال بسیج اسلامشهر،اظهار داشت: در چهارچوب مسابقات جام دهه فجرتیم والیبال مقاومت اسلامشهر  در برابر میهمان خود تیم  علم و حرکت البرز به نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت .

طاهری افزود: در آخرین رقابت این دوم تیم که درسالن ورزشی شهید صیاد شیرازی اسلامشهر برگزار شد ،تیم والیبال مقاومت اسلامشهر، دربرابر تیم علم و حرکت استان البرز به ترتیب با نتایج  ۲۵-۱۶ ، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۰ میهمان خود را شکست داد و به برتری برسد.

رئیس هئیت والیبال بسیج اسلامشهر در حاشیه این دیدار در گفتگویی ،اظهارکرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تحصیل، تهذیب، ورزش،هدف هیئت والیبال بسیج اسلامشهر پیشرفت و تقویت روح در کنار جسم در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به عملکرداین تیم ، بیان کرد:کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام شهدای مدافع حرم در میان ۱۸ تیم، شرکت در مسابقات قهرمانی المپیاد بسیج کشور، شرکت در مسابقات نونهالان و نوجوانان استان تهران، معرفی بازیکن به تیم های سطح بالاتر، برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم ، اردوهای زیارتی مشهد و قم، شرکت در برنامه های فرهنگی، ملی و مذهبی از جمله فعالیت های این هیئت است.

طاهری افزود:سال گذشته برای اولین بار در سطح بسیج کشور در مسابقات لیگ والیبال استان تهران شرکت کردیم لیگی که تیم های قدرتمندی در آن حضور داشتند.

سرمربی والیبال مقاومت اسلامشهر با اعلام اینکه جام دهه فجر امسال را از حالت شهرستانی خارج کردیم  و به شکل استانی و فرا استانی برگزار می کنیم تاکید کرد: ما در هیئت والیبال بسیج شهرستان کمک به افراد دارای مشکل مادی ، کمک به افرادی که بدسرپرست و بی سرپرست هستند برای ادامه فعالیت در رشته والیبال را در دستور کار قرار دادیم.

طاهری خاطر نشان کرد:جا دارد متولیان ورزش شهرستان در جهت حمایت از افراد با انگیزه و فعال شهر قدم بردارند و از ظرفیت های این افراد در رشد ورزش شهرستان استفاده کنند.نباید ورزش پرطرفداری مانند والیبال را محدود به یک فرد، یا گروه دانست . 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر