کد خبر: 838083
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
مدیرکل تعاون و کار اردبیل:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان غرامت بیمه عمر و حوادث در سطح استان اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،قاسم رحیمی در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر و کارگران واحدهای نمونه استان اردبیل اظهار داشت: در دولت یازدهم در سطح کلان، خدمات ارزنده دولت در حوزه سیاست خارجی و امنیت ملی و نیز حوزه سلامت بسیار مهم و چشمگیر بوده است.

وی گفت: هزینه کرد بیش از 800 میلیارد تومان در طول سه سال گذشته برای هزینه‌های درمان در استان اردبیل دلیلی بر اقدامات دولت به نحوی مطلوب و شایسته است که توسط دولت تامین شده و تنها 65 میلیارد تومان آن مربوط به یک ماه گذشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: صرف هزینه پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث به مبلغ 650 میلیارد تومان توسط صندوق بازنشستگی در استان نیز از دیگر اقدامات دولت یازدهم است که در اردبیل انجام شده و این اقدام شایسته و مناسب بوده است.

رحیمی افزود: از اقدامات بسیار مهم دولت توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در راستای فقرزدایی و توسط حوزه رفاه اجتماعی صورت پذیرفته پرداخت 6 دوره سبد غذایی رایگان و در هر دوره برای 165 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام (ره) به ارزش 21 میلیارد تومان است و این خدمات در راستای حفظ کرامات انسانی، بدون تبلیغ انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: در طول سه سال گذشته برای 700 هزار نفر شغل جدید در کشور ایجاد شده است که سهم استان اردبیل در این حوزه 20 هزار نفر است که 13 هزار نفر در بخش خصوصی و مابقی در بخش تعاون و مشاغل خانگی بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر