کد خبر: 838081
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
سرپرست دانشگاه پیام نور اردبیل:
سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: ۵ طرح عمرانی با هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریال در دانشگاه پیام نور استان اردبیل به بهره‌برداری رسید که ۲۱ میلیارد ریال به احداث مجتمع فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، افسر روحی در مراسم افتتاح سالن ورزشی دانشگاه پیام نور استان اردبیل که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار اردبیل، مدیران کل دستگاههای اجرایی، اساتید و دانشجویان برگزار شد اظهار داشت: عملیات تکمیل سوله فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور با تلاش شبانه‌روزی همکاران و به صورت جهادی در کمتر از دو ماه احداث و تکمیل شد.

وی گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، 5 طرح عمرانی با هزینه بیش از50 میلیارد ریال در دانشگاه پیام نور استان اردبیل تکمیل وبه بهربرداری رسیده که 21 میلیارد ریال به احداث مجتمع فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور اختصاص داده شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل افزود: خوشبختانه امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور استان اردبیل نسبت به سال گذشته 52 درصد افزایش داشته که با توجه به این موضوع، سعی داریم فضاهای آموزشی دانشگاه را ارتقاء دهیم.

روحی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان اردبیل دارای 60 نفر هیئت علمی است که خوشبختانه رشد علمی دانشگاه پیام نور استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء یافته و روند مناسبی را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: در زمانی که بنده به عنوان مسئول دانشگاه پیام نور استان اردبیل در این مجموعه حاضر شدم این دانشگاه وضعیت بودجه‌ای مناسبی نداشت و تمامی پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام مانده بود که با پیگیریهای مستمر توانستیم یک میلیارد و 500 میلیون اعتبار در آذرماه امسال جذب کنیم.

در ادامه این مراسم، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار داشت: دانشگاهو دانشجویان قشر تأثیر‌گذار جامعه هستند که دانشجو باید قدرت تجزیه و تحلیل خود را تقویت کند  و ظرفیت نقد کردن و نقدپذیری را افزایش دهد.

ناصر نصیری به دستاوردهای مهم دولت در 3 اخیر اشاره کرد و گفت: امسال حدود 3 میلیارد دلار به حوزه آبرسانی استان اردبیل به ویژه در شما استان اختصاص یافته است که این موضوع باعث ایجاد تحولی بزرگ در صنعت کشاورزی منطقه می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر