کد خبر: 838077
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار البرزخبرداد
معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: 540 واحد تعطیل و نیمه تعطیل در البرز به چرخه تولید بازگشتند.

‌فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد رفع موانع تولید در استان البرز اظهار داشت: استان البرز ظرفیت‌های بسیار بالایی را در حوزه صنعت و تولید دارد لذا باید با استفاده از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه اقتصادی و رسیدن به اقتصاد مقاومتی را به درستی طی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به وجود 3500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز لذا باید از این ظرفیت در مسیر توسعه اقتصادی استان بهره برده و به سمت شکوفایی بیشتر سوق داده شویم.

حقیقی در ادامه سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید در استان البرز گفت: در این راستا یکی از مهمترین مأموریت‌های این ستاد شناسایی واحدهای مشکل دار و رفع موانع فعالیت آنها است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا از ابتدای تشکیل این ستاد تاکنون 540 واحد تولیدی و صنعتی فعال و نیمه فعال در این استان به چرخه تولید بازگشته‌اند، ‌خاطرنشان کرد: در این راستا تعدادی دیگر از این واحدها به بانک‌ها به منظور دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

معاون سیاسی استاندار البرز تأکید کرد: باید به سمت خودکفایی و تحقق اهداف مورد نظر در زمینه توسعه اقتصادی پیش برویم تا بتوانیم برخی از وابستگی‌ها را نیز مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تحریم در نظر داشت تا کشور را به عقب ماندگی برساند، افزود: دشمن هر چه تلاش کند هرگز قادر نخواهد بود کشور را از رسیدن به پیشرفت و توسعه بازدارد.

حقیقی تصریح کرد: ایران اسلامی با داشتن محققان و پژوهشگران و اندیشمندان می‌تواند پله‌های ترقی و پیشرفت را به سرعت طی کند و به خودکفایی بیشتر برسد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون محققان کشور موفق شده‌اند تا به دستاورهای بزرگی از جمله انرژی هسته‌ای، علوم پزشکی مختلف و .... برسند افزود: دشمن از این همه پیشرفت و توسعه هراس دارد لذا با سنگ‌اندازی در نظر دارد تا ما را دچار عقب‌ماندگی کند.

معاون سیاسی استاندار البرز گفت: در این راستا باید تلاش کنیم تا مسیر توسعه و پیشرفت را با دانش و توان خود به دست آوریم.

حقیقی در ادامه سخنان خود بر فراهم کردن بیشتر بسترهای حضور سرمایه‌گذاران در این استان تأکید کرد و بیان داشت: با ایجاد این بسترها می‌توانیم به سمت توسعه اقتصادی پیش رفته و به پیشرفت برسیم.

وی با بیان اینکه البته تاکنون سرمایه‌گذاران بسیاری به این استان سفر کرده‌اند، ‌خاطرنشان کرد: در این راستا قراردادهای همکاری و تجاری خوبی نیز با استان البرز از سوی سرمایه‌گذاران خارجی منعقد شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار