کد خبر: 838073
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استان سمنان گفت: با راه اندازی نهضت اصلاح رفتاری، با تدوین برنامه جامع و با مدیریت آن می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد.
 امیر بینایی در آیین افتتاح طرح ملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سالن مدیریت و بحران استانداری سمنان با تشبیه آسیب اجتماعی به ویروس اضافه کرد: در مقطع زمانی کنونی آسیب های اجتماعی وجود دارد که همه را اذیت می کند و از توسعه جلوگیری می کند.
وی تاکید کرد: در ابتدا با شناسایی آسیب های اجتماعی و با کمک مسوول ها و با استفاده از برنامه مدون و جامع می توان جامعه را از آسیب های اجتماعی نجات داد.
وی خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی زیادی در جامعه وجود دارد اما نباید با سیاه نمایی ها جامعه را دچار بحران کرد و با عملکرد خوب و با اصلاح رفتار اجتماعی می توان به جنگ با آسیب های اجتماعی رفت.
بینایی با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید ادامه داد: باید قدر این سند جامع و کامل و فراگیر را بدانیم و از آن برای رشد و توسعه جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.
وی با بیان این که این منشور بر اساس سه محور مردم با مردم، مردم با دولت و دولت و مردم تدوین شده است، ادامه داد: اگر منشور حقوق شهروندی عملیاتی شود بسیاری از مشکلات رفتاری برطرف می شود.
وی گفت: با فرهنگسازی در جامعه و آموزش مهارت‌ها می توان با آسیب‌ها مقابله کرد و در مسیر نشاط اجتماعی و توسعه یافتگی حرکت کرد که دولت یازدهم این مسیر را فراهم کرده است.
طرح ملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با زیر پوشش قرار دادن 27 هزار و 379 دانش آموز پایه ششم تا نهم در این استان آغاز شد.

این آیین با حضور از مسوولان استان سمنان و شماری از دانش آموزان پایه ششم تا نهم این استان برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار