کد خبر: 838070
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بیش از یک میلیون پاکت شیر از اواخر دی 95 تاکنون در مدارس استان توزیع شد.
عبدالرضا محمودی افزود: برای سال 95 توزیع بیش از 40 نوبت شیر رایگان در مدارس استان سمنان پیش بینی شده است و به دلیل تخصیص اعتبار مورد نیاز، مشکلی برای ادامه روند توزیع در یک فرایند زمانی مشخص وجود ندارد.
وی ادامه داد: براساس پیش بینی های انجام شده، هم اکنون در سه روز از هفته توزیع شیر رایگان در مدارس استان سمنان انجام می شود و این طرح تا هفته های آخر سال تحصیلی 95-96 در مدارس ادامه یابد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه برای هشت هزار نفر از کارکنان مدارس استان نیز توزیع شیر رایگان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: شیر رایگان علاوه بر مدارس دولتی در مدارس غیر انتفاعی نیز توزیع می شود.
محمودی تصریح کرد: نونهالان و نوجوانان استان سمنان در سن بلوغ و رشد قرار دارند و از این رو توزیع شیر رایگان در سلامت و افزایش شادابی این افراد از جامعه بسیار تاثیرگذار است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: پاکت های شیر توزیعی با ماندگاری بالا برای دانش آموزان عرضه می شود.
در حدود هزار مدرسه استان سمنان بیش از 118 هزار دانش آموز تحصیل می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر