کد خبر: 838067
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی:
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: نهاد رهبری سازنده بال فرهنگی و معنوی بوده و تکیه‌گاه دانشجویان و دانشگاهیان است.
حجت‌الاسلام علی خدیوی  در مراسم معارفه مسؤول جدید نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی نهاد رهبری یک نهاد حاکمیتی است ولی آنهایی که از طرف حاکمیت انتخاب می‌شوند در خدمت مردم بوده و یک نهاد مردمی می‌شود.

وی با بیان اینکه باید فاصله بین مردم و حاکمیت صفر شود، افزود: ما به عنوان طلبه در نهاد حضور داریم و نهاد رهبری می‌تواند مشاور امینی برای همه باشد.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه‌های استان با تاکید بر اینکه نهاد رهبری حتی برای افرادی که نمی‌توانند به هر دلیلی مشاوره کنند، نیز یاور است، گفت: نهاد رهبری سازنده بال فرهنگی و معنوی بوده و تکیه‌گاه دانشجویان و دانشگاهیان است.

وی تصریح کرد: نخستین نهادی که می‌تواند احساس مسؤولیت نسبت به مسائل دینی داشته باشد نهاد رهبری است.

خدیوی با بیان اینکه باید بستری فراهم شود تا دانشگاهیان در بخش فرهنگی به راحتی حضور یابند، افزود: یکی از آیتم‌های توسعه دانشگاه نهاد رهبری بوده و همچنان بستر و ظرفیت بزرگی دارد و از طریق این نهاد تصمیم‌ها نیز انسجام یافته‌اند.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه‌های استان افزود: در دانشگاه‌ها با ترویج اندیشه انقلابی و همچنین رفتار مناسب روحانی با حفظ مواضع و با احساس مسؤولیت به ارتقای فرهنگی پرداخته‌ایم.

وی گفت: دانشگاه در همه موارد و ابعاد فرصت طلایی بوده که نمونه آن در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر