کد خبر: 838059
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
مدير کل بيمه سلامت استان مرکزي خبر داد:
مدير کل بيمه سلامت استان مرکزي بيان داشت :ارتقاء دانش سلامت و سواد بيمه اي بيمه شدگان جزء اولويت هاي سازمان و اداره کل بيمه سلامت استان است .

دکتر جيريايي مدير کل بيمه سلامت استان مرکزي اظهار داشت:بر اساس سياست ها و استراتژي هاي مربوطه سازمان بيمه سلامت وبه تبع آن ادارات کل استانها در راستاي توانمند سازي بيمه شدگان درصدد هستيم ، با استفاده از ابزار و کانالهاي ارتباطي بتوانيم بيمه شدگان خود را از قوانين ومقررات مربوطه بطور کامل آگاه و مطلع نمايم ،وي خاطر نشان کرد، اين استراتژي که هدف آن صيانت از حقوق شهروندي مي باشد ، بطور جد در اين اداره در دستور کار قرار گرفته و ضمن ارتباط و تعاملي دوطرف با بيمه شدگان انشالله بتوانيم درراستاي منشور حقوق شهروندي و صيانت از حقوق شهروندان و بيمه شدگان اين مهم را به سرانجام برسانيم .

وي افزود:انتظار ما از رسانه ملي همکاري و تعامل سازنده در خصوص اطلاع رساني جامع به بيمه شدگان مي باشد که در نهايت رضايتمندي مردم و ارباب رجوع را در پي خواهد داشت .

وي با اشاره به اينکه توانمند سازي بيمه شدگان يک فرايند کاري مي باشد که محصول مشارکت و همکاري تمامي عوامل در برگيرنده اين مهم است گفت :ما بايد در اين راستانسبت به قبل ارتباط بيشتري با رسانه ملي داشته باشيم که خوشبختانه تا کنون اين تعامل وجود داشته و اميدواريم منبعد بتوانيم در زمينه صيانت از حقوق شهروندان که ولي نعمتان ما هستند اين مهم را به خوبي به سرانجام برسانيم .

سازمان بيمه سلامت بعد از رايزني هاي بسيار در آذر و دي ماه سالجاري توانست ، بخشي از مطالبات خود را دريافت نمايد که بعد از تخصيص مبالغي از سوي سازمان بيمه سلامت ايران به ادارات بيمه سلامت استانها، توانستيم بخشي از مطالبات موسسات را پرداخت نمائيم.

مدير کل بيمه سلامت استان گفت : در بخش مطالب مراکز خصوصي که شامل ، پزشکان عمومي، متخصص و فوق تخصص ، دندانپزشکان عمومي و متخصص، مي باشند تا پايان تير ماه سالجاري بدهي اين موسسات را پرداخت نموده ايم .وي همچنين در خصوص پرداخت مطالبات مراکز پارکلينيک از جمله آزمايشگاه ،مراکز تصوير برداري و فيزيوتراپي گفت: اين مراکز را تا پايان خرداد ماه سالجاري پرداخت نموده ايم.

جيريايي افزود ،در زمينه مطالبات داروخانه هاي طرف قرارداد استان نيز تا پايان تير ماه مطالبات اين مراکز پرداخت شده است و در بحث مطالبات مربوط به مراکز دانشگاهي وغير دانشگاهي، مراکز تامين اجتماعي تا پايان سال گذشته و 50درصد از فروردين سالجاري بيمارستانهاي دولتي، دانشگاهي طرف قرارداد و درمانگاههاي طرف قرارداد را تا پايان ارديبهشت ماه سالجاري پرداخت نموده ايم .

دکتر جيريايي در ادامه در خصوص مطالبات مربوط به سطح يک صندوق روستائيان و عشاير نيز گفت : در خصوص مطالبات (غير پرسنلي) در شهرهاي اراک، ساوه و خمين تا پايان دي ماه سالجاري و همچنين مطالبات (پرسنلي)در صندوق روستائيان و عشاير در شهر خمين تا پايان آبان ماه سال جاري و اراک و ساوه تا پايان شهريور ماه امسال نيز پرداخت گرديده است کنيم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار