کد خبر: 838050
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
رهبرجنبش انصارالله تأكيد كرد: ملت يمن توانايي نظامي موشكي و توسعه دفاع هوايي را با وجود شرايط سخت طي مي‌كند و موشك‌هاي آن فراتر از رياض هم مي‌روند.
رهبرجنبش انصارالله تأكيد كرد: ملت يمن توانايي نظامي موشكي و توسعه دفاع هوايي را با وجود شرايط سخت طي مي‌كند و موشك‌هاي آن فراتر از رياض هم مي‌روند. اين در حالي است كه هواپيماهاي عربستاني ـ امريكايي ديروز دو شهر اللحيه در شمال غرب و الحديده را بمباران كردند.  به گزارش العالم به نقل از سبانت، «عبدالملك بدرالدين الحوثي» رهبر جنبش انصارالله يمن روز گذشته در حالي كه فندكي به نشانه تهديد سعودي‌ها در دست داشت، در سالروز شهيد، گفت: ملت يمن باوجود شرايط سخت، توانايي‌هاي نظامي خود را به طور حيرت‌انگيزي گسترش داده و توانسته گام مهمي و در رأس آن در قدرت موشكي بردارد، به طوري كه از موشك صرخه به بركان 2 رسيد كه اين موشك به رياض و فراتر از آن مي‌رسد. الحوثي افزود: به ثمر رسيدن توان موشكي در سطح «صرخه» تا «بركان۲» از صنايع غيرممكني به شمار مي‌آيد كه با تكيه بر خداوند تعالي ممكن شد. وي ادامه داد: ملت يمن دستاورد مهمي در صنعت هواپيماهاي بدون سرنشين (پهپاد) را آغاز كرده است و روند پيشرفت و توسعه و فعال‌سازي و پيشرفت دفاع هوايي طي مي‌كنيم و اين توسعه ثمربخش خواهد بود و تأثير آن را در واقعيت خواهيم ديد و كارايي زيادي در مقابله با متجاوزان خواهد داشت. يك منبعِ يمني نزديك به جنبش انصار‌الله، درباره اهميت نمادين فندك در دستان رهبر انصار‌الله به «رأي‌اليوم» گفت: «اين فندك، اشاره‌اي نمادين را در بر دارد. رهبر انصار‌الله با نشان دادن اين فندك، با اعصاب و روان متجاوزان به يمن بازي كرد. آنها ميليون‌ها دلار هزينه مي‌كنند و تانك و زره‌پوش مي‌خرند و به يمن حمله مي‌كنند، اما مبارزان انصار‌الله، تنها با تكيه بر شجاعت خود، اين تانك‌ها و زره‌پوش‌ها را در اختيار مي‌گيرند و تنها با يك ابزار ساده، يعني فندك آن را به آتش مي‌كشند.

آنها به ويژه در مرزها، از هيچ بمب يا موشكي براي هدف گرفتن تانك‌ها استفاده نمي‌كنند بلكه عمداً آنها را با فندك، آتش مي‌زنند.» هواپيماهاي متجاوز سعودي‌ها جمعه شب طي سه نوبت استان الحديده را مورد حمله قرار دادند. يك منبع محلي بمباران بندر، فرودگاه الحديده و شهر الدريهمي را تاييد كرد. هواپيماهاي عربستاني طي چهار نوبت شهرهاي شدا و الظاهر در استان صعده را نيز بمباران كردند. وي خاطرنشان كرد: معلوم است كه اين تجاوز، تجاوز بيگانگان و با نظارت امريكا و حمايت اسرائيل انجام مي‌گيرد و رژيم سعودي اجرا‌كننده دستورهاي امريكا و اسرائيل براي حمله به اين كشور مستقل و ملت مظلوم است. هدف از تجاوز به يمن، غارت آزادي و ثروت‌هاي ماست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار