کد خبر: 837995
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
پلیس برسر موتورسواران کلاه رایگان گذاشت:
ضرورت استفاده از کلاه ایمنی یکی از دلایل اصلی تلفات در تصادفات رانندگی موتورسیکلت سواران ضربه به سر راننده و عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به امنیت جان موتور سواران اظهار داشت : به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور تجلیل از موتورسیکلت سواران قانونمند و در راستای آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ ایمنی و تشویق موتور سیکلت سواران نسبت به احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به توزیع کلاه ایمنی به صورت رایگان کرد.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی گفت: هدف از اجرای این اقدام فرهنگی، تشویق و ترغیب راکبین موتورسیکلت برای استفاده از کلاه ایمنی و اجرای هرچه بهتر فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی و همچنین تأمین هر چه بیشتر امنیت راکبین موتورسیکلت می‌باشد.

وی بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی تلفات در تصادفات رانندگی موتورسیکلت سواران ضربه به سر راننده و عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: موتورسیکلت وسیله‌ای است که ایمنی کمتری نسبت به سایر وسایل نقلیه دارد و با کوچک‌ترین تصادف ممکن است راکب دچار مرگ مغزی، فوتی و … شود، لذا استفاده صحیح از کلاه ایمنی در صورت تصادف می‌تواند درصد بالایی از صدمات را کاهش دهد.



 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار