کد خبر: 837957
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
معاون آبفای اردبیل:
معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: کیفیت آب شهر اردبیل کاملا رصد می‌شود و ما هیچ مشکلی در آب شرب شهر اردبیل نداریم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،شاهین پاست  در جلسه پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه در نگارخانه ختایی  مجموعه شیخ صفی‌الدین برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تمامی فعالیت‌های این مجموعه را رصد می‌کند و هرگونه مشکلی به ما تذکر داده می‌شود و تاکنون هیچ موردی در آب شرب شهر اردبیل مشاهده نشده است.

وی گفت: تامین آب بهداشتی برای شهروندان استان خط قرمز فعالیت‌های این سازمان است و تمامی همکاران در شرکت آب و فاضلاب شهری به این وظیفه واقف هستند.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب شهری استان اردبیل  یادآور شد: ارتقای تصفیه خانه اردبیل از نیازهای اساسی دراین شهر است که امیدواریم تا دو سال آینده این مشکل رفع شود.

پاست از حجم بالای ورودی فاضلاب شهر اردبیل در تصفیه خانه این شهر خبر داد و افزود: این مسئله باعث مستهلک شدن دستگاه‌های این تصفیه خانه شده و ما در سال گذشته 34 مورد دستگاه هوادهی را بازسازی کردیم و کیفیت خروجی آن به استانداردهای لازم رسیده است.

وی به پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه‌های شهر پارس‌آباد و بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: امیدواریم  با حل مشکلات مالی در این حوزه تصفیه خانه پارس‌آباد، بیله‌سوار و نمین تا پایان  سال آینده به بهره‌برداری برسد.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب شهری استان اردبیل عنوان کرد: 115 کیلومتر از شبکه توسعه در روستاهای استان اصلاح شده است و تصفیه خانه فاضلاب شهر سرعین با ظرفیت 10 هزار مترمکعب در روز به بهره‌برداری رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر