کد خبر: 837952
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح ۸۰ پروژه آب و فاضلاب روستایی اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،محسن قنبری در آئین افتتاح فاز دوم مجتمع آبرسانی شهید کسایی شهرستان نیر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام یافته با اختصاص اعتباری در حدود 340 میلیارد ریال 80 پروژه آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

وی افزود:سهم استان اردبیل در حوزه آبرسانی به روستاها 300 میلیارد ریال بوده که خوشبختانه تاکنون از 130 طرح مصوب اجرایی صندوق توسعه ملی 43 طرح افتتاح شده و مابقی نیز تا آخر امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و اگر بتوانیم تمامی اعتبارات را جذب کنیم، به طور حتم تمامی طرحهای آبرسانی باقی‌مانده نیز به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: امیدواریم با مشارکت و همکاری همه‌جانبه مسئولان و دستگاههای اجرایی مربوطه این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسند و شاهد بهبود وضعیت کنونی و برطرف کردن مطالبات و خواسته‌های مردم باشیم.

قنبری بیان کرد: با تخصیص اعتباری در حدود پنج میلیارد ریال اعتبار فاضلاب پنج روستای این شهرستان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و مابقی نیز نهایتا تا سال آینده تکمیل می‌شوند که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم فاضلاب هفت روستای این شهرستان را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

وی تصریح کرد:  احداث فاز دوم مجتمع آبرسانی شهید کسایی با اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریال توانسته 400 خانوار را تحت پوشش قرار دهد که امیدواریم با در اختیار داشتن اعتبارات مورد نیاز تمام پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان را به اتمام برسانیم و مطالبات و خواسته‌های آنان را برطرف نماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر