کد خبر: 837942
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
مدیرکل بنیاد شهید اردبیل:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: به منظور قدردانی از مجاهدت‌های شهدا و جانفشانی‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی مزار این شهدا مرمت و بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،علی‌منصور لکورچ در مراسم گرامیداشت خانواده‌های شهدای انقلاب استان اردبیل که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد اظهار داشت: استان اردبیل در دوران انقلاب اسلامی و در دهه 50 با تقدیم نمودن شهدای والامقام توانسته هم‌اکنون در زمره استانهای شهیدپرور کشور قرار گیرد که در این دوران 47 شهید و بیش از 10 هزار جانباز و 700 آزاده سهم ایثارگریهای مردم استان اردبیل بوده است.

وی تصریح کرد: دهه فجر دهه پیروزی، شهادت و شهامت است و نباید تجلیل و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا فقط منتهی به ایام دهه فجر در طول یک سال باشد چرا که این خانواده‌ها در واقع با فداکاری توانستند فرزندان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند و در سایه این بزرگان و خون پاک شهدای والامقام است که ما هم‌اکنون با این افتخار در مقابل دشمنان قد علم کرده و به خود می‌بالیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: در صدد هستیم تا به منظور قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافعان حرم استان مزار و مقبره این شهدای والامقام را مرمت و بازسازی کنیم که اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده است.

لکورچ بیان کرد: جوانان و نوجوانان استان اردبیل در طول دوره انقلاب همواره در خط مقدم ولایت تا پای جان جنگیدند تا خون آنها گواهی باشدبر حقانیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و امروز این وظیفه ماست تا با تاسی از راه آنها و حمایت از بازماندگان و یادگاران این عزیزان به نوعی قدردان فداکاریهایشان باشیم.

وی اظهار کرد: استان اردبیل در طول انقلاب اسلامی شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد تا از آن پس تا به امروز نام شهیدپرور استان اردبیل بر سر زبانها جاری بماند و امروز این ما هستیم که به داشتن بیش از 50 سردار، 47 شهید انقلاب، 37 جانباز، 90 خانواده دو شهیده و 120 جانباز 70 درصدی به خود بالیده و افتخار می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر