کد خبر: 837917
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه آوای بازار در رادیو اینترنتی مدیریت شهری کرج رونمایی شد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در آیین افتتاح آوای بازار که در نمایشگاه عکس" کرج در آینه پیشرفت "مدیریت شهری به مناسبت بزرگداشت روز 22 بهمن ماه برگزار شد، گفت: آوای بازار، رسانه ای صوتی است که برای اولین بار در کشور و به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری به بهره برداری می رسد.

این مسئول با اشاره به فعالیت دو ساله رادیو مدیریت شهری کرج در حوزه روابط عمومی، اظهار داشت: از جمله دستاوردهای این مجموعه برنامه های آوای اتوبوس، آوای آتش نشان، آوای پسماند و صدای ایثار است.

وی در تشریح برنامه رادیویی آوای اتوبوس عنوان کرد: طبق برنامه زمانبندی شده، برنامه های مختلفی با محتوای آموزشی در حوزه های مختلف شهری برای پخش در اتوبوس های فعال در سطح شهر تهیه و تدوین شده است.

مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین الملل مهم ترین هدف مدیریت شهری کرج از بهره برداری رادیو اینترنتی مدیریت شهری را ترویج فرهنگ شهروندی و نهادینه کردن آن بین مردم خواند و افزود: خوشبختانه این مجموعه در تحقق این مهم موفق عمل کرده است.

آقاشریفی در ادامه از صوت های بارگذاری شده در بخش آوای آتش نشان سخن گفت و ادامه داد: در این بخش نیز برنامه ها در راستای آموزش شهروندان در زمینه ارتقاء سطح ایمنی و مقابله با حوادث احتمالی بارگذاری شده اند.

این مسئول همچنین به بخش آوای پسماند اشاره و بیان کرد: در این بخش شهروندان با موضوعات تفکیک از مبدا پسماندهای خشک، کاهش زباله های تولیدی، استفاده از زباله های بازیافتی و ... آشنا می شوند.

وی در بخش پایانی خود اظهار داشت: در آوای بازار نیز شهروندان از نرخ میوه ها و مایحتاج روز مره خود که در بازارهای روز شهرداری ارائه می شود آگاه می شوند؛ در این برنامه همچنین فواید میوه ها و دیگر خوراکی ها نیز عرضه می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار