کد خبر: 837866
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
مردم تبریز به ویژه دانشجویان با امضا طومارهای متعددی ضمن محکوم کردن مواضع خصمانه اخیر آمریکا در قبال کشورمان از دولت‌مردان خواستند به گستاخی‌های آمریکا پاسخ مناسب دهند.
سی‌ و هشتمین راهپیمایی 22 بهمن در آذربایجان به ویژ‌ه در تبریز با حضور پرشور نوجوانان، جوانان و نسل سومی‌ها که رویش‌های انقلاب اسلامی هستند، همراه بود ضمن آنکه خردسالان و نوجوانان آذربایجانی با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی شکوه خاصی به این جشن داده بودند.

راهپیمایان تبریزی امروز در حالی‌که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند پرچم ایران اسلامی را با افتخار بر روی دستان خود حمل کرده و با سر دادن شعارهایی بر بی‌اثر بودن تهدیدات آمریکا تاکید کردند.

این حضور حماسی با حاشیه هایی همراه بود که به برخی از انها اشاره می‌شود:

مرد و زن و پیر و جوان به خیابان‌ها آمده‌اند تا حضور خود را به رخ دشمنان بکشانند در این میان حضور نوجوانان و جوانان بسیار چشمگیر بود.

کودکان و نوجوانان در حالی‌که بادکنک‌هایی با نوشته‌های پیروزی انقلاب اسلامی در دست داشتند، در کنار پدران و مادران خود در این راهپیمایی باشکوه حضور یافته بودند.

در راهپیمایی 22 بهمن تبریز قریب به اتفاق مردم با خانواده حضور یافته بودند، بچه‌ها در کالسکه با مضامین همه ما احمدی روشن هستیم و عکس‌های رهبری جلوه‌ای خاصی به راهپیمایی داده بود.

شماری از نوجوانان که لباس بسیجی بر تن و چفیه بر گردن داشتند با حمل پارچه نوشته‌هایی با عنوان سید علی خیالت آسوده ما ایستاده‌ایم، پیوند با سید علی ناگسستنی است، ضمن حمل تصاویری از امام راحل، مقام معظم رهبری به راهپیمایی امسال 22 بهمن را حال و هوای دیگری بخشیده بودند.

برخورد با حقو‌های نجومی به راهپیمایی 22 بهمن تبریز نیز کشیده شده و عده ای با در دست داشتن نوشته‌های خواستار برخورد مسئولان با این پدیده بودند.

حضور گسترده نسل چهارم انمقلاب در راهپیمایی استکبار ستیزی 22 بهمن با شعار مرگ بر آمریکا جلوه‌ای خاصی داده بود.


پس از تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ایران مردم با شوق ونشاط بیشتر و انگیزه‌ای بیشتری حضور یافته بودند.

اما بچه‌های که در آغوش پدران و مادران در حالی که شیشه شیر در دهانشان بود با یک دست پرچم ایران اسلامی را در دست گرفته و تکان می‌دادند و بر دستان کوچک آنها غرور ملی را در انبوه جمعیت نمایان می‌کرد، کودک ایرانی نیز به ایرانی بودن خود می‌بالد.

چرخبال‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول مسیر منتهی به مصلای امام خمینی(ره)  تبریز راهپیمایان 22 بهمن تبریز را  گلباران کردند.

کودکان در غرفه‌های کانون پرورش فکری استان آذربایجان‌شرقی مابین سه راه طالقانی و میدان ساعت دل‌نوشته‌هایشان را می‌نویسند و نقاشی می‌کنند و در برابر تهدیدهای آمریکا، تهدید می‌کنند.

مردم با در دست داشتن کاریکاتورِ ترامپ، نتانیاهو و ملک سلمان اعتراض خود را به سیاست‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود نشان دادند.

نوشته‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «من انقلابی‌ام»، «جانم فدای رهبر»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «تا آخر ایستاده‌ایم» بیش از همه به چشم می‌خورد.

 گروهی از جوانان در حاشیه‌ راهپیمایی با دوستانِ خود سلفی می‌گیرند و در صفحاتِ مجازی حضور انقلابی‌شان را به تصویر می‌کشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی به همراه وزیر نیرو در جمع مردم حاضر شد.

 

 امیرسرتیپ سیارى، فرمانده نیروى دریایی ارتش جمهورى اسلامى ایران به جمع مردم انقلابی تبریز پیوست.

در غرفه‌های دانشگاه پیام نور مردم پاسخ‌های خود را به ترامپ دادند.

مسیر راهپیمایی تبریز به طرف مصلای که توسط شهرداری تبریز به صورت زیبا تزئین شده بود اما با پرچم‌های سیاه نیز به استقبال ایام فاطمیه رفته بود که جلببوه‌ای خاصی به راهپیمایی 22 بهمن امسال داده بود.

آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی و بیز اؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ از جمله شعارهای مردم تبریز و آذربایجان بود.

مردم تبریز با امضا طومارهای متعددی ضمن محکوم کردن مواضع خصمانه اخیر آمریکا در قبال کشورمان از دولت‌مردان خواستند به گستاخی‌های آمریکا پاسخ مناسب دهد.

مرکز اورژانس تبریز با مستقر کردن چهار  دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه موتورآمبولانس، یک دستگاه خودروی فرماندهی در مسیرهای راهپیمایی برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی برای شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه امروز داشت.

در مسیر رهپیمایی از طرف چهاره شریعتی به سمت سه راه‌طالقانی پرچم آمریکا و عکس ترامپ در زیر پایی راهپیمایی و مردم لگدمال شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر