کد خبر: 837843
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
معاون اول رئيس‌ دولت نهم با اشاره به ظرفيت حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف انقلاب گفت: مسئولان به جاي منتظر ماندن براي سرمايه‌گذاري خارجي و فرش قرمز پهن كردن، از اين ظرفيت مردمي استفاده كنند.
پرويز داوودي در حاشيه راهپيمايي ۲۲ بهمن در تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپيمايي امسال در پاسخ به تهديدهاي رئيس‌جمهور جديد امريكا اظهار داشت: الحمدلله حضور مردم از هر سال بيشتر است و اين نشان مي‌دهد كه امريكايي‌ها و ترامپ بايد بدانند كه اگر بخواهند در مقابل ملت ايران از ابزار تهديد استفاده كنند، جواب نخواهند گرفت و فقط سرعت سقوط‌شان را افزايش مي‌دهند.
 وي تأكيد كرد: مسئولان نيز بايد بدانند كه از اين ظرفيت مردمي بايد استفاده كرد و در جهت پيشرفت كشور، استفاده بهينه‌اي از اين توان در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي، اجتماعي و بين‌المللي شود. معاون اول دولت نهم در پاسخ به سؤالي درباره فعاليت‌هاي دشمنان و جريان ضد انقلاب در فضاي مجازي براي ناكارآمد نشان دادن نظام جمهوري اسلامي گفت: با وجود همه اين تبليغات، جمعيت به اين بزرگي به صحنه مي‌آيند و كوچك‌ترين مشكلي هم پيش نمي‌آيد و اين نشان از عمق آگاهي مردم ايران است. داوودي در ادامه با بيان اينكه ركود و مشكلات اقتصادي كنوني كشور شايسته اين ملت و نظام جمهوري اسلامي نيست، تصريح كرد: مسئولان به جاي منتظر ماندن براي سرمايه‌گذاري خارجي و پهن كردن فرش قرمز و بوسيدن دست خارجي‌ها، به اين ظرفيت‌هاي مردمي توجه كنند و از آن در عرصه‌هاي مختلف استفاده كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار