کد خبر: 837842
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
دشمن يقين داشته باشد كه حتي اگر كوچك‌ترين تعدي و تجاوزي به كشورمان انجام شود، ما فوراً آن دست تعدي را قطع خواهيم كرد.
محمدرضا باهنر در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اراك، اظهار داشت: حضور پرشور مردمي در ۲۲ بهمن امسال پاسخي به ياوه گويي دشمنان بود و ملت ايران هرگز اجازه نخواهند داد كه هيچ كشور و قدرتي در امورشان دخالت كرده يا به آنان زور بگويد. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام بيان كرد: در حال حاضر ايران اسلامي با اقتداري كه به سبب انقلاب اسلامي به آن دست يافته به يكي از قدرت‌هاي منطقه و جهان و كشوري غيرقابل تعرض تبديل شده و در شرايطي كه ناامني در كشورهاي منطقه بيداد مي‌كند، ايران به عنوان يك جزيره امن در خاورميانه شناخته مي‌شود. باهنر تصريح كرد: همچنين كشورمان طي دهه‌هاي اخير در عرصه‌هاي علم و دانش از جمله هسته‌اي، تحولات گسترده‌اي را تجربه كرده و از نعمت دانشمندان و پژوهشگران جوان موفق برخوردار است كه اين روند رو به رشد، به يكي از عوامل ترس دشمنان نظام تبديل شده است. باهنر ادامه داد: دشمن همچنين از سرمايه معنوي و ارزشي نظام اسلامي واهمه دارد و تمامي فشارها و جنجال‌هايي كه بر سر موضوع هسته‌اي به راه انداخته به دليل همين هراس است. وي اضافه كرد: در چنين شرايطي كه دشمن همواره به دنبال توطئه است ايران اسلامي از امنيت برخوردار است كه اين امنيت را در سايه پيروي از رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب به دست آورده ايم.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به قدرت نظامي و دفاعي امروز ايران اسلامي خاطرنشان ساخت: دشمن يقين داشته باشد كه حتي اگر كوچك‌ترين تعدي و تجاوزي به كشورمان انجام شود، ما فوراً آن دست تعدي را قطع خواهيم كرد چرا كه امروز فقط گوشه‌اي از توان دفاعي ايران آشكار شده است. باهنر افزود: در عرصه اقتصادي كشور بايد با بهره‌گيري از سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، ظرفيت‌هاي بالقوه را به فعليت برسانيم و همگان بايد در مسير تحقق مؤلفه‌‌هاي اقتصاد مقاومتي گام بردارند.
وي با اشاره به اينكه آثار رشد اقتصادي بايد در جامعه پديدار و توسط مردم احساس شود، گفت: امروز حدود 5ميليون فارغ‌التحصيل دانشگاهي در كشور داريم كه بازار كار مناسبي براي آنها فراهم نيست و اين حوزه بايد اقدام جدي صورت پذيرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار