کد خبر: 837800
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
دادستان کل کشور گفت: مساله فضای مجازی برای جوامع اسلامی جهنمی پر از مفاسد اخلاقی و اجتماعی است.
ایسنا: حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان کاشان اظهار داشت: در دادستانی کل کشور در هر هفته بین 15 تا 20 هزار شبکه ضداخلاقی را می‌بندیم ولی باز هم از جای دیگر سر در می‌آورند. تاکید شده است که شبکه ملی بوجود بیاورید تا محتوای آن در دست دشمن نباشد که خروجی آن گرفتن هویت اسلامی از بدنه ملت است.

وی گفت: شبکه العربیه که صدای امریکا و صهیونیسم از حلقوم یک کشور اسلامی است در گزارشی می‌گوید برای تبلیغ علیه حکومت اسلامی ایران بدون جنگ راهکارهای همچون جدا کردن نسل جوان از پیکره انقلاب به عنوان استمرار و عامل پیروزی این انقلاب، استفاده از پتانسیل‌های شبکه‌های اجتماعی، حمایت از گروه های مخالف با پیگیری نقض حقوق بشر و فشار به ایران از سوی جامعه بین الملل وجود دارد.

وی با اشاره به دو عامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عامل اصلی برای حضور و پیروزی و استمرار انقلاب ایمان و اعتقاد قلبی به اسلام و راه ولایت بود که موجب پیدایش و پیروزی انقلاب شد. دومین عامل وجود مقام ولایت فقیه برگرفته از وجود مجتهدی صاحب فتوا که حاصل اعتقادات مردم به اسلام بود است، آن هم ولایت فقیه که در تمام مراحل زندگی مردم اختیاراتی از خدا، پیامبر(ص) و امامان(ع) به این مقام داده شده است.

وی با بیان تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه نیز اظهار داشت: ملت ایران باید حضرت زهرا (س) را الگو قرار دهند و درسی که در آستانه شهادت این بانوی بزرگوار می توان به عنوان الگو گرفت ولایتمداری ایشان است که عاشقانه پای ولایت جان خود را داد و به خون نشست ولی به زمین ننشست و بر این طریق ملت ایران هم مقاوم و محکم ایستاده است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: امروز دشمن دو عامل مهم گرفتن هویت اسلامی و اعتقادات دینی از مردم و جایگاه موثر و رفیع و راهبردی ولایت فقیه را محور هدف خود قرار داده است. دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اتاق‌های فکر خود با استفاده کارشناسان خبره مطالعه کردند که تاکنون برای شکست این انقلاب کودتا، درگیری های قومی و قبیله‌ای و هشت سال جنگ تمام عیار علیه ملت نتیجه نداده است.

وی افزود: اخبار که در گزارشات و صحنه ها مشاهده می شود نشان می دهد که دشمن هویت اسلامی ملت را مورد هدف قرا داده است. زیر ا اسلام آل سعود و آل خلیفه برای انگلیس و آمریکا و غرب ضرر ندارد و آن‌چه که برای دشمن مضر است اسلام ناب محمدی است که در آن عنصر انقلابی بودن حرف اول و آخر را می‌زند. اگر بخواهیم انقلاب پایدار بماند شرطش پایداری عنصر انقلابی بودن است پس باید معلمین و اساتید و دانشگاهیان و دبستانی‌ها تبیین کنیم که انقلاب بودن یعنی چه و انقلاب اسلامی چیست؟

وی گفت: متاسفیم امروز برخی که داعیه حضور در انقلاب را دارند در رسانه ها و مطبوعات به بهانه نقد رهبری مطالبی بیان می‌کنند که در شان و جایگاه آن‌ها نیست و در خروجی حرف های برخی برادران حرف ها و مطالب شان می‌تواند موجب تضعیف جایگاه ولایت فقیه شود. آقایی که داعیه تشیع و ولایتمداری داری و هر روز در صحنه‌های مختلف در دانشگاه و مقالات حضور داری که به عنوان نمونه متاسفانه آقایی در مشهد در چند روز گذشته در یک مناظره نشسته و حرف‌هایی زده که خروجی آن تضعیف جایگاه ولایت فقیه است. اگر اعتقاد به جایگاه ولایت فقیه نباشد این مناظره اصلا برگزار نمی‌شود و تو جرات حضور در دانشگاه برای مناظره نداشتی پس جرا نمک می‌خوری و نمکدان می‌شکنی و چرا این نعمتی که خدا داده را قدر نمی‌دانی.

منتظری افزود: البته اشکال و ضعف‌هایی داریم مگر امام علی (ع) توانست تمام ضعف های کشور اسلامی را برطرف کند پس مشکلات خانوادگی را باید در خود حل کنیم و در برابر دشمن با قدرت بایستیم. صحنه انتخابات صحنه حماسی است و حواس‌مان باشدکه کشور، شهر و روستاها را به چه کسانی می‌سپاریم چون دشمن بیدار و در کمین است پس باید مراقب باشیم. ترامپ آمد و پرده و حجاب از حکومت استکباری کنار زد و پشت صحنه فاسد و کثیف را نمایان ساخت که چگونه می‌خواهند حقوق بشر را فریاد بزنند و برخی مسلمانان هم بلندگوی استکبار و صهیونیسم می‌شوند. از سال 88 تا الان به مدت هفت سال به مناسبت‌هایی مساله حوادث 88 را مطرح کردند چون پشت پرده مسائلی بوده است که برای توده مردم مصلحت نیست کنار برود و حمایت از جریان های مخالف سیاسی هنوز هم استمرار دارد و این سیاست استراتژی دشمن است و یکی از راهبردهای اساسی آن حمایت از گروه های مخالف است.

وی با اشاره به فشار بر ایران از سوی جامعه بین‌المللی گفت: دشمن 38 سال تلاش می‌کند ولی هیچ غلطی نکرده است و ترامپ بداند که تهدیدهایش اثر نداشته و نخواهد داشت.

وی افزود: همه ما یک رسالت جهانی داریم و توجه به این رسالت جهانی این است که نگاه جزیره‌ای به اسلام نکنیم و اسلام را دین جهانی ببینم، همانطور که امام گفتند انقلاب را به همه دنیا صادر می‌کنیم. آن هم نه با نیروی نظامی بلکه با صدور فکر اندیشه و بصیرت که نمونه‌اش را امروز در عراق، لبنان، سوریه و یمن می‌بینیم.

 دادستان کل کشور با بیان این‌که «وظیفه ما حفظ رسالت جهانی است»، افزود: برخی القا می‌کنند کشوری که خودش گرسنه و نیازمند دارد چه معنی دارد که به کشورهای دیگر کمک کند. اولا یک مسلمان براساس اعتقادات اسلامی نمی‌تواند این حرف را بزند چون برطبق اسلام به عنوان یک دین جهانی برایش فرقی نمی‌کند یک مستضعف در کجای دنیا باشد و دوما اگر به فکر نباشیم و دشمن را در بیرون مرزهای‌مان سیلی نزینم آن‌ها پشت در خانه ما می‌آیند. اگر رزمندگان ما با پشتیبانی نیروهای مقاومت در سوریه، لبنان و عراق نبودند به ضرس قاطع می‌گویم دشمن به در خانه ما آمده بود.

وی گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده برای ایران هم برنامه وسیع داشتند به گونه‌ای که گروهی را در چند روز گذشته در اطراف تهران دستگیر کردند که خبرهای آن بزودی به مردم خواهد رسید که داعش برای راهپیمایی 22 بهمن به دنبال نشان دادن شرارت های خود بود.

وی با بیان این‌که «خداوند تنها برای نعمت هدایت، امامت و ولایت بر سر بندگانش منت گذاشته است»، افزود: تبلور نعمت امامت و ولایت را در طول 1400 سال تاریخ می‌توان دید که در این مقطع از تاریخ هم، این نعمت پس از 10 سال حکومت پیامبر اسلام (ص)در مدینه و حکومت پنج ساله امیرالمومنان (ع) وجود دارد. رهبری امام خمینی (ره) به عنوان فردی مدیر، شجاع و مدبر، برخاسته از فقه جعفری و با توکل به خدا، حماسه ای در تاریخ بوجود آورد که در طول 14 قرن وجود نداشته است و در 10 سال ایشان با توطئه‌های بزرگ دشمنان مقابله کرد.

منتظری خاطرنشان کرد: حضور گسترده در صحنه راهپیمایی 22 بهمن اتفاقی نیست و این حضور حماسی با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این پیام را می رساند که ما بازماندگان همان کسانی هستیم که در جلو توطئه‌ها می‌ایستیم و مشت محکمی به سینه دشمنان می‌زنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار