کد خبر: 837798
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
امام جمعه موقت آران و بیدگل :
تفحص این جوان ۲۳ چینی درباره اسلام و شیعه از طریق رسانه های و روزنامه ها و همچنین آشنایی با آداب زیارت و توسل از ائمه اطهار و توکل به خدا در کارهای مردم آران و بیدگل را از دلایل اصلی خود برای اسلام آوردن است.

آقای شودوشن، گردشگر چینی كه برای ایرانگردی به شهر آران و بیدگل سفر كرده بود، پس از آشنایی با دین مبین اسلام در این شهر، صبح امروز با حضور در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) كلمه شهادتين را ادا کرد و به دین مبین اسلام روی آورد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی ناصریان، امام جماعت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) و مترجمه آقای شودوشن پس از انجام مراسم شهادتین گفت: هم‌اكنون صفحه جديدی برای زندگی به روی من شده است، چراکه گرایش هر انسانی به دین مبین اسلام موجب سعادت دنیوی و اخروی وی می‌شود.

امام جمعه موقت آران و بیدگل تصریح کرد: آقای شودوشن از کشور چین مدتی است که به همراه یک مترجم و راهنمای گردشگری آران و بیدگلی به استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل سفر کرده و در این سفر با آداب دینی مردم مذهبی شهرستان آران و ییدگل در حرم هلال بن علی (ع) آشنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زین پس نام خود را محمد علی نهاده است، تصریح کرد: تحقیق و تفحص این جوان ۲۳ چینی درباره اسلام و شیعه از طریق رسانه های و روزنامه ها و همچنین آشنایی با آداب زیارت و توسل از ائمه اطهار و توکل به خدا در کارهای مردم آران و بیدگل را از دلایل اصلی خود برای اسلام آوردن است.

مترجمه آقای شودوشن در ادامه با اشاره به تاثیر دعاهای شیعیان و همچنین تاثیرات معنوی قران در زندگی مردم و حتی افراد بیگانه با اسلام تاکید کرد: محمد علی برای بازگشت به کشور خود قرآن را بهترین ارمغان سفر خود نام برده است و آن را برای خانواده هدیه می برد.


امام جماعت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) به این فرد تازه مسلمان شده درباره اصول عقاید دين اسلام توضيحاتی ارائه و در پایان یک جلد کلام‌الله مجید و تعدادی كتاب دینی اسلامی به وی تقدیم کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار