کد خبر: 837795
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
آيت‎الله طباطبايي‎نژاد:
ما بدون اجازه آمريكايي‎ها نمي‎توانستيم آب بخوريم، امام خميني(ره) اين قانون قرآني را براي ما آوردند كه كفار هيچ‎گاه با ما خوب نخواهند شد، حتي آنان كه ظاهرشان خوب است اما باطنشان با ما خوب نيست، قرآن مي‎فرمايد هيچ‎گاه يهود و نصاراي از ما راضي نمي‎شوند.

آيتالله سيديوسف طباطبايينژاد ادامه داد: وقتي مردم ايران از طرفي ميبينند دشمنان در دشمنيشان شدت بيشتري به خرج ميدهند و از طرفي هم مراجع تقليد و علما تأكيد بر حضور در راهپيمايي دارند، آنها هم در اين حماسه شركت ميكنند باید از تک تک مردم بخاطر این همت تشکر کرد.

وي با بيان اينكه اگر كسي با ما نجنگد ما اهل صلح هستيم، اظهار كرد: ما حتي صلح جهان را ميخواهيم اما اگر كسي با ما بجنگد وظيفه داريم تا آخرين قطره خون در برابرش بايستيم و ملت ما از اين راهپيماييهايشان و از حركتهايشان در ايام الله كاملا مشخص است كه همچون اول انقلاب در برابر دشمن ايستادهاند و تابع فرمانهاي رهبر معظم انقلاب هستند كه ايشان طبق قرآن دستور ميدهند.

آيتالله طباطبايينژاد با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي، اسلام منحرف را به اسلام ناب تبديل كرد، اظهار كرد: اين كار همه پيامبران بود كه مردم را از راه انحرافي به راه راست هدايت ميكردند و كساني بعد از پيامبر(ص) همچون حضرت امام(ره) راه پيامبران را ادامه دادند.

وي گفت: گراني و ركود و مانند اينها هست و خيليهايش هم تقصير آمريكا نيست، بلكه ناشي از بيتدبيري ما است، هر دولتي كه عوض ميشود همه را از اول تا آخر عوض ميكنند، صرف اينكه ميل به شما نداشتند و به شما رأي ندادند و بايد عوض بشوند، فرهنگ اشتباهي است، اميدواريم كه عقلمان رشد بكند و اينقدر جابهجاييها و عوض كردنها ست.

امام جمعه اصفهان با اشاره به دستاوردهاي انقلاب، خاطرنشان كرد: بسياري از دولتها از ابتدا تا انتها كارهاي بسيار مهم و اساسي را براي كشور انجام دادند و همين دولت هم دارد كار ميكند و زحمت ميكشد و بسياري طرحها و پروژهها را در اين دهه فجر افتتاح كردند، چهل ميليون جمعيت از اول انقلاب تا حالا به جمعيت ما اضافه شده است و درست است كه بيكاري وجود دارد اما جمعيت هم رشد كرده است،‌ هزارها روستا برقدار و آبدار و تلفندار شدهاند و گازرساني در بعضي از روستاهايي كه اصلا فكرش را نميكرديم، ايجاد شده است.

وي ادامه داد: البته گاهي بيتدبيريهايي هست و ما نبايد به خاطر برخي اشتباهكاريها همهچيز را ناديده بگيريم كه با انصاف و باعدل منافات داشته باشد، يكي از كارهاي خوب جمهوري اسلامي اين سربلندي مسلمانان است، قبلا كسي ايران را به حساب نميآورد و الان همه جا حرف ايران است، مگر كسي جرأت داشت عليه آمريكا تظاهرات كند، اين را از ما گرفتند، مگر جرأت داشتند پرچم آمريكا را آتش بزنند،‌ ماها آتش زديم و از ما ياد گرفتند و ديديم كه آمريكا هيچ غلطي نميتواند بكند.

نماينده وليفقيه در استان اصفهان همچنين با اشاره به روايت 75 روز بعد از رحلت پيامبر اكرم(ص) شهادت بانوي دو عالم را تسليت گفت و خاطرنشان كرد: آنچه داريم از اين خانواده و حضرت فاطمه زهرا(س) است، امام سجاد(ع) در شام وقتي خودشان را معرفي ميكنند 70 صفت براي اميرالمؤمنين(ع) نقل ميكند .

وي همچنين در خطبه اول با بيان اينكه كسي كه تبعيت از رهبري نداشته باشد شيعه و بلكه حتي مسلمان نيست، خاطرنشان كرد: البته اهلسنت هم به يك معنا رهبري را قبول دارند اما مانند شيعه نيست، پادشاه آلسعود كه يك احمقي است كه مال مسلمانان را براي مسلمانكشي استفاده ميكند، اين فرد كه نميتواند اوليالامر باشد.

آيتالله طباطبايينژاد با بيان اينكه مقابله با دشمن وزير سلطه كافر نبودن بسيار ارزش دارد، اظهار كرد: ما بدون اجازه آمريكاييها نميتوانستيم آب بخوريم، امام خميني(ره) اين قانون قرآني را براي ما آوردند كه كفار هيچگاه با ما خوب نخواهند شد، حتي آنان كه ظاهرشان خوب است اما باطنشان با ما خوب نيست، قرآن ميفرمايد هيچگاه يهود و نصاراي از ما راضي نميشوند.

وي افزود: اينها دشمنيهايشان به خاطر موشك و انرژي هستهاي نيست، قرآن ميفرمايد اينها دائما با انسان ميچنگند تا جايي كه بتوانند شما را از دينتان برگردانند،‌ آخر جنگشان موشك نيست،‌ آخر جنگشان انرژي هستهاي نيست، اينها فرمودههاي رهبر معظم انقلاب و امام خميني(ره) است كه بارها فرمودهاند.

نماينده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: بعضيها نگران هستند كه اين ترامپ ديوانه است، ما اين ديوانگي را ميدانستيم و ميدانيم كه شيطان بر او حكومت ميكند، يك چيزهايي را ميگويد قرآن ميفرمايد اين چيزهايي كه از دهانشان ميپرد و ميگويد چيزي نيست بلكه آنچه كه در سينههايشان مخفي ميكنند، بالاتر و بزرگتر است، قرآن ميفرمايد آنها هيچگاه خير و خوبي شما را نميخواهند، آنها الان خوشحالند كه عربستان مسلمان را فريب دادند و به جنگ با مسلمانان بپا خواسته است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار