کد خبر: 837727
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران :
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح جدید این بانک برای تسریع در امور ازدواج جوانان خبر داد و اعلام کرد: در این طرح به شرط سپرده گذاری تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۸۰ میلیون تومان پرداخت می شود

مرتضی اکبری  این  موضوع رادر جمع خبرنگاران مطرح و با تشریح عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح جدید این بانک برای تسریع در امور ازدوج جوانان گفت: در این طرح افراد با پیش بینی زمان ازدواج در بانک افتتاح حساب کرده و برای کسب امتیاز بعد ازدواج سال بین 35 تا 80 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کنند.

وی با تأکید براینکه حداقل و حداکثری برای میزان سپرده گذاری تعیین نشده است، گفت: امتیاز مشتریان براساس رسوب حساب‌شان محاسبه شده و طبق آن سقف تسهیلات ازدواج مشخص می شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در طرح اول وام ازدواج با احتساب رسوب ماهانه محاسبه می‌شود 35تا 45 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با سود 4 درصد به مشتری پرداخت می‌شود.

وی بااعلام جزئیات کف و سقف سپرده گذاری در این طرح برای دریافت وام ازدواج، اذعان داشت :: هنوز کف و سقفی مشخص نشده و امتیازگیری براساس رسوب حساب است ولی در این طرح مشتری می تواند ماهانه فرضاً مبلغ 200 هزار تومان سپرده گذاری و بعد از مدت زمان مشخصی وام را دریافت کند.

اکبری با تشریح طرح پیوند مهر ایران گفت: در این طرح میزان مبلغ گردش حساب می‌تواند کمتر باشد اما مدت افتتاح حساب انتظار بین 5 تا10 سال است که بعد از آن وام 45 تا 80 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد به مشتری پرداخت می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر