کد خبر: 837713
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس:
عضو فراکسیون ولایت مجلس با بیان اینکه اگر فکر کنیم نفوذ فقط به 4 نفر جاسوسی مربوط است که به سرویس‌های جاسوسی انگلیس، اسرائیل و آمریکا وابسته هستند اشتباه است، افراد آمده و گزارش‌هایی تهیه می‌کنند تا فکر مسئولان و نظام محاسباتی آن‌ها را تغییر دهند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس در نشست بصیرتی اظهار داشت: هدف ما در مجلس حفاظت از کیان انقلاب اسلامی در راستای رهنمودهای رهبر انقلاب است تا بتوانیم شرایط سخت امروز را پشت سر بگذاریم.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه آمریکا به چند دلیل با نظام جمهوری اسلامی مخالف است، تصریح کرد: آن‌ها می‌گویند ایران در مقابل منافع ما در منطقه ایستاده و جریان مقاومت را در این منطقه هدایت و فرماندهی کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا عنوان می‌کند که این انقلاب اسلامی در حال تبدیل شدن به الگو برای دیگر کشورها است پس باید ساقط شود، آمریکا برای ساقط‌ کردن این انقلاب فقط به هجوم نظامی متوسل نمی‌شود چون می‌داند حمله نظامی در قبال این کشور از پیش نمی‌رود.

حاجی دلیگانی بیان کرد: یکی از مسئولان آمریکایی اخیرا گفته اگر کسی از مسئولان آمریکایی فکر کند که از این پس آمریکا بنا دارد عملیات نظامی در ایران یا جای دیگر انجام دهد او را باید به تیمارستان ببرند چون حتما او فردی روانی است.

وی با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور مرتب این موضوع را مطرح می‌کنند که ترامپ آمده و گزینه نظامی را روی میز گذاشته است، گفت: آمریکا هجوم فرهنگی و قتل عام فرهنگی را در برنامه قرار داده و هنوز هم این روش را در مقابله با ملت ما انجام می‌دهد، علاوه بر این راه‌های دیگری را هم دنبال می‌کنند، آنها در فتنه 88 علیه اسلامیت نظام عمل کرده و در روز عاشورا به مقدسات ما اهانت کردند و این هم یکی از روش‌های آن‌ها بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس گفت: آمریکا اکنون به دنبال چند کار است، مهمترین بحث نفوذ است، اگر فکر کنیم نفوذ فقط به 4 نفر جاسوسی مربوط است که به سرویس‌های جاسوسی انگلیس، اسرائیل و آمریکا وابسته هستند اشتباه است، مهمترین بستر نفوذ جایی است که برخی افراد آمده و گزارش‌هایی تهیه می‌کنند تا فکر مسئولان و نظام محاسباتی آن‌ها را تغییر دهند.

وی اضافه کرد: هدف آنها این است که تا مسئول جمهوری اسلامی براساس معیارهای غربی تصمیم بگیرد، آن‌ها به‌دنبال گرفتن فکر انقلابی از مسئولان ما هستند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس گفت: اصلی‌ترین هدف دشمنان این است که تفکر انقلابی که سبب ایستادگی برابر دشمن می‌شود را از مسئولان ما بگیرند این در حالی است که ما در جنگ تحمیلی در گذشته و امروز در جنگ با داعش با فکر انقلابی ایستادیم و این نیروهای انقلابی ثابت کردند که با فکر انقلابی می‌توان برای مردم کار کرد و از انقلاب دفاع کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه این اتفاقات به‌دلیل نبود تفکر انقلابی است، افزود: چرا در سال‌هایی که برخی نیروهای انقلابی در مسئولیت بودند دچار چنین مشکلاتی نبودیم، زمانی می‌توانیم در مقابل دشمن بایستیم که فکر غربی در نظام محاسباتی مسئولان قرار نگیرد.

حاجی دلیگانی افزود: در مجلس عنوان کردیم که سامانه‌ای در نظر گرفته شود که همه بدانند ما مسئولان چه میزان حقوق دریافت می‌کنیم اما می‌گویند این قانون خوبی نیست این در حالی است که یک دستورالعمل جدید امضا کردند که حقوق مدیران می‌تواند تا 20 میلیون تومان در ماه باشد و بعد برداشت‌های نجومی را با این 20 میلیون تومان سنجیدند، این موضوع آزردن کسانی است که برای انقلاب سرمایه‌گذاری کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار