کد خبر: 837711
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
شهردار اصفهان :
سرمایه های اجتماعی یکی از شاخصه های توسعه یافتگی شهری است که با افزایش تعلق خاطر شهروندان به حوزه های مختلف شهری این امر محقق می شود.

شهردار اصفهان در مراسم رونمایی اولین نمایشگر اطلاعات سفر با عنوان سامانه سنا سفر و سیستم نظارت مرکزی پایانه های مسافربری اظهار کرد: یکی از شاخصه های توسعه یافتگی شهرها، سرمایه های اجتماعی است که به وسیله آنها می توان به سلامت، پیشرفت و توسعه پایدار شهری رسید.
مهدی جمالی نژاد گفت : ایجاد سرمایه های اجتماعی در یک جامعه حاصل یک فرایند است که نیاز به برنامه ریزی گسترده دارد.
وی عنوان کرد:  برنامه راهبری اصفهان 1400 را از تحقق محله محوری در پروژه های شهری شروع می شود وباید به دنبال افزایش تعلق خاطر شهروندان رفت چراکه این مسأله باعث ارتقاء سرمایه اجتماعی، همدلی، انسجام و همگرایی بین مردم و مسئولان شهری شده که در نهایت تأمین امنیت ملی را به دنبال خواهد داشت.
وی ضمن تشریح وضعیت فعلی تعاملات شهروندان و مدیران شهری در اصفهان بیان کرد: بعضا برخی افراد با سیاه نمایی، ثمره فعالیت کارکنان مدیریت شهری را که با دل و جان مشغول کار هستند نمی بینند به طوری که این عامل باعث عدم تحقق همدلی و همگرایی بین مردم و مسئولان شده است.
جمالی نژاد فعالان حوزه حمل و نقل شهری را پیشانیان صنعت گردشگری دانست و گفت: رانندگان پایانه های مسافربری سفیران مدیریت شهری در برخورد با گردشگران داخلی و خارجی هستند که با ایجاد و توسعه زیر ساخت های حوزه حمل و نقل مسافر می توان جایگاه گردشگری را نیز ارتقاء داد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دوران طلایی مدیریت شهری به سر می بریم به گونه ای که با توجه به سرعت انجام پروژه های کوچک و بزرگ هر روز می توان نوید افتتاح آن ها را به شهروندان داده و به سمت کلنگ زنی ابرپروژه های دیگر حرکت کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار