کد خبر: 837703
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به منظور تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از طرحهای گردشگری شهرستان مشگین‌شهر ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرحها اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،کریم حاجی‌زاده در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در نگارخانه خطایی اردبیل اظهار داشت: شهرستان مشگین‌شهر یکی از مناطق قابلیت‌دار استان اردبیل برای ارتقای جذب مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور و دنیاست که احداث و ایجاد طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در این منطقه باعث شده تا حضور خیل عظیم مسافران در این منطقه را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: به منظور جذب گردشگران از نقاط مختلف جهان و به ویژه ارتقای آمار ورود مسافران داخلی به منطقه به دلیل پتانسیل بالای شهرستان مشگین‌شهر در حوزه گردشگری امسال 190 میلیارد تومان اعتبار به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های گردشگری و تفریحی این منطقه اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و توسعه خدمات تفریحی و اقامتی در استان اردبیل، افزود: در راستای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در منطقه سعی داریم تا با ارتقای طرحهای تبلیغاتی خود و معرفی منطقه و نقاط گردشگری استان حضور مسافران زیادی را در عید نوروز در منطقه شاهد باشیم که هدف اصلی ما در این رابطه جلب رضایت حداکثری مسافران و گردشگران است.

حاجی‌زاده بیان کرد: در راستای بهبود وضعیت خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی طرح معرفی نقاط گردشگری استان اردبیل در مقیاس کلی استان با همکاری ارگانهای مربوطه تدوین و به صورت نرم افزار در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی که برای سفر خود استان اردبیل را انتخاب خواهند کرد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته برخی نارضایتی‌ها و درخواستهایی از سوی مسافران اردبیل در راستای برخی مکانهای خدماتی و اقامتی وجود داشت، اظهار کرد: در سالهای گذشته طی نظرسنجی از گردشگران منطقه ضعفهایی در استان در رابطه با کمبود سرویس‌های بهداشتی عمومی و سیار و کمبود پارکینگ شناسایی شد که امسال در صدد هستیم تا با توسعه این زیرساختهای خدماتی  رضایت همه‌جانبه مسافران نوروزی را جلب کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر