کد خبر: 837686
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که وظیفه داریم برای تحقق اهداف انقلاب و آرمان‌های انقلابیون تلاش کنیم، گفت: تمام تلاش ما این است که کارها را به سمتی سوق دهیم که به آن باور داریم و به خاطر آن مبارزه کرده‌ایم.
اسماعیل جبارزاده  در دیدار با آزادگان سیاسی قبل از انقلاب، با تبریک دهه فجر اظهار کرد: بسیار مفتخرم که در جمع دوستان و همسنگران دوران مبارزه هستم و خوشحالیم که انقلابیون ما اهداف و آرمان‌های انقلاب را فراموش نکرده‌اند.
وی افزود: اگر امروز مطالبی از سوی انقلابیون مطرح می‌شود و خطاها را گوشزد می‌کنند دلیل بر خلوص نیت و پای‌بندی و عشق و علاقه آنها به انقلاب است و این که از باب دلسوزی نمی‌خواهند حتی لکه‌ای بر چهره انقلاب باشد.
جبارزاده اضافه کرد: وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم که در هر جایگاهی به اندازه توان و اختیارات خود به خواسته‌های انقلابیون توجه کنیم و به آنها جامه عمل بپوشانیم.
وی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته در حد توان به وظایف خود در سطح استان عمل کرده‌ایم و مسایل کلان ملی را هم حتما پیگیری می‌کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دولت یازدهم از نقد سازنده استقبال می‌کند، افزود: تفاوت این دولت با دولت گذشته در این است که این دولت گوش شنوا دارد و خود را مبرا از اشتباه نمی‌داند.
وی گفت: اطمینان می‌دهم که مسوولان استان برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و در این مسیر به دعای خیر خانواده‌های شهدا و ایثارگران و انقلابیون و مبارزان سال‌های انقلاب نیاز دارند.
در این دیدار تعدادی از آزادگان سیاسی قبل از انقلاب که در سال‌های مبارزه با رژیم ستمشاهی به دست عمال این رژیم زندانی شده بودند، به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسایل مختلف استان پرداختند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر