کد خبر: 837683
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توجه به سرمایه گذاری در بخش های مختلف همواره جز سیاست های اصولی شورا و شهرداری تبریز بوده است و قطعا سرمایه گذاری از طرف بخش خصوصی موجب توسعه شهر خواهد شد.
شهرام دبیری در مراسم بهره برداری از پروژه مشارکتی کارواش مکانیزه در شهرداری منطقه 4 تبریز گفت: توافق  شهرداری منطقه4 تبریز  در راستای سیاستهای تشویقی شورای اسلامی شهر تبریز برای سرمایه گذاری در شهر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه احداث مجموعه های خدماتی و رفاهی و ورزشی از نیازهای اساسی شهر می باشد گفت: استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی و جذب سرمایه های شهروندان هم باعث افزایش خدمات رسانی به شهروندان و هم رونق اقتصادی در شهر از یک سو و کار آفرینی و ایجاد اشتغال از سوی دیگر خواهد بود.

دبیری با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران برای توسعه کاربری های عمومی از قبیل پروژه های رفاهی، ورزشی، تفریحی و گردشگری هیچگگونه عوارضی اخذ نمی شود، افزود: سیاست های تشویقی شهرداری تبریز برای سرمایه گذاران زمینه بسیار مساعدی را برای ورود و سرمایه گذاری آنان در شهر مهیا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با تاکید بر توجه شورا و شهرداری به تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در نقاط کم برخوردار شهر اظهار داشت: هر سرمایه گذاری که در مناطق کم برخوردار شهر اقدام به سرمایه گذاری نماید از تخفیف ها و شرایط سهل و ویژه سرمایه گذاری برخوردار خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر