کد خبر: 837674
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به اينكه احمدي‌نژاد آراي منفي هاشمي را در سال 84 به خود اختصاص داد، گفت: شايد رئيس‌جمهور در اين دوره بيشتر از يك دوره نتواند ادامه دهد.
به گزارش فارس، محمدرضا باهنر در نشستي خبري اضافه كرد: در طول استمرار حركت نظام مردم‌سالاري ديني از غيبت چند حزب بيمناك هستم. يا بايد از مردم‌سالاري ديني‌اش خراطي شود يا از بخش ديني‌اش بايد خراطي كنيم. وي با اشاره به ديدار چند روز گذشته خود با وزير كشور اظهار داشت: وزير كشور به من گفت كه در ديداري كه چند روز گذشته با رهبري داشته است، ايشان فرمودند؛ مهم‌ترين مسئله براي من، حضور همه مردم در انتخابات است، حتي مهم‌تر از آنكه چه كسي رأي بياورد. باهنر با تأكيد بر اينكه اساس و پايه نظام ما رأي مردم است، تصريح كرد: همه ما خواستار اين هستيم كه چند حزب بزرگ تشكيل شود. يكي از اصلي‌ترين مشكلاتي كه حزب گسترده در ايران تشكيل نمي‌شود، اين است كه سياست‌ورزان منافع حزب را مي‌خواهند، اما هزينه‌هاي حزبي را نمي‌خواهند. دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: در همين مجلس دهم برخي از اصولگرايان از نردبان ليست اميد بالا رفتند، اما در مجلس به آقاي عارف رأي ندادند. در ليست اصولگرايان هم برخي به مجلس كه رفتند گفتند ما مستقل هستيم.

باهنر در ادامه افزود: اگر حزب نباشد، برنامه‌ها في‌البداهه و رفت‌وبرگشتي است. با گذر 38 سال از انقلاب ديگر نمي‌توانيم آزمون و خطا كنيم. اين فعال سياسي بيان داشت: در ايران همواره منافع مردم را بر رضايتمندي‌هاي كوتاه‌مدت ترجيح مي‌دهيم، در حالي كه اين درست نيست. وي خاطرنشان كرد: حاكميت و حكومت هم بايد امنيت را ايجاد كنند، هم احساس امنيت را. هم رفاه را ايجاد كنند، هم احساس رفاه. مردم بايد رونق اقتصادي را در ذائقه‌شان درك كنند. دستاوردهاي نظام عظيم است، اما چند نقطه شرمندگي هم داريم.

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به اظهارات برخي از دولتمردان مبني بر رشد اقتصادي گفت: آقايان بعضاً از رشد اقتصادي صحبت مي‌كنند و اين آمار را ماهانه اعلام مي‌كنند، يعني رشد اقتصاد را براي هر ماه بيان مي‌كنند. وي ادامه داد:‌وزير اقتصاد مي‌گويد رشد اقتصادي در فلان ماه 7 درصد بوده است، اين مسئله دروغ نيست، اما القا است. باهنر ضمن اشاره به انتخابات خاطرنشان كرد: ‌انتخابات رئيس‌جمهوري پس از انقلاب تا ششمين دوره تقريباً متعين بوده، اما از سال 76 به بعد انتخابات جدي صورت گرفت. هر دوره يك اتفاق جديد مي‌افتد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار