کد خبر: 837640
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
ستاره سابق فوتبال که ازسوي افرادي آشنا ربوده شده بود، آزاد شد...
ناصر محمدخاني، فوتباليست مشهور كه در جريان يك سناريو ازسوي افرادي آشنا ربوده شده بود،‌ آزاد شد. سردسته آدم‌ربايان مدعي است، ناصر با همسر صيغه‌اي‌اش قهر بوده و او قصد داشته است ستاره سابق فوتبال را با همسر صيغه‌اي‌اش آشتي دهد.

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه سه‌شنبه مأموران پليس پايتخت از ربودن ناصر محمد‌خاني، ستاره دهه شصت و مربي معروف فوتبال با خبر شدند. بررسي‌ها حكايت از آن داشت ناصر محمدخاني هنگام ترك فرودگاه به سمت تهران از سوي چندنفر آشنا ربوده و به مكان نامعلومي منتقل شده است. تحقيقات نشان داد اين فوتباليست مشهور وقتي در دام آدم‌ربايان گرفتار مي‌شود به صورت مخفيانه به يكي از اعضاي خانواده‌اش پيامكي مي‌فرستد و از آنها براي آزادي‌اش درخواست كمك مي‌كند. يكي از اعضاي خانواده ناصر محمدخاني به مأموران پليس گفت: ناصر  قرار بود از طريق هوايي به تهران بيايد. در حالي كه ما منتظرش بوديم   پيامكي به گوشي‌ام فرستاد. وقتي پيامك را باز كردم ناصر نوشته بود در راه فرودگاه از سوي افراد آشنايي به زور و تهديد ربوده شده و در خانه‌اي در جنوب تهران حوالي خليج زنداني شده است. ناصر از ما خواست به اداره پليس برويم و براي آزادي‌اش درخواست كمك كنيم. وي در ادامه گفت: ناصر مدتي است با همسر صيغه‌اي‌اش اختلاف دارد و من از پيامك او متوجه شدم كه بستگان همسرصيغه‌اي‌اش او را ربوده‌اند و الان احتمال مي‌دهيم آنها بلايي سرناصر بياورند.
پس از طرح اين شكايت با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله نيمه‌شب حادثه تيم زبده‌اي از كارآگاهان اداره يازدهم پليس‌آگاهي پايتخت به دستور مقام قضايي براي شناسايي و آزادي ناصر محمدخاني وارد عمل شدند.
بررسي‌هاي تخصصي كارآگاهان مبارزه با آدم‌ربايي پليس‌آگاهي نشان داد خانه‌اي كه احتمال مي‌رود آدم‌ربايان ناصر را در آن حبس كرده باشند، متعلق به يكي از نزديكان همسر صيغه‌اي وي است. در چنين شرايطي مأموران خيلي زود خانه مورد نظر را شناسايي كردند و با حكم   قضايي براي آزادي ناصر وارد مخفيگاه آدم‌ربايان شدند. مأموران پس از دستگيري هشت مرد آدم‌ربا، فوتباليست مشهور را پس از ساعت‌ها حبس آزاد كردند.
 
اختلاف خانوادگي انگيزه آدم‌ربايي
پس از آزادي ناصر، مأموران متهمان را براي بازجويي به اداره پليس منتقل كردند.
سردسته آدم‌ربايان كه از نزديكان همسر صيغه‌اي ناصر محمدخاني بود و نقشه آدم‌ربايي را به همراه تعدادي از بستگانش طراحي و اجرا كرده بود، گفت: مدتي قبل فوتباليست مشهور يكي از بستگان نزديك مرا به صورت موقت عقد كرد. آنها با هم زندگي خوبي داشتند و فاميل ما هم از زندگي با او راضي بود تا اينكه چندي قبل متوجه شديم ناصر با همسر صيغه‌اي‌اش اختلاف پيدا كرده است. پس از اين  ميانجيگري كرديم تا آنها را آشتي بدهيم، اما فايده‌اي نداشت. من چند بار خودم با فوتباليست پيشكسوت درباره اختلافش با همسرش حرف زدم و آنها را آشتي دادم، اما آشتي آنها زياد پايدار نبود و دوباره با هم اختلاف پيدا كردند. وي ادامه داد: چند روز قبل همسر صيغه‌اي ناصر خانه‌اش را ترك كرد و پيش ما آمد. او به قدري ناراحت بود كه دلم براي او سوخت و تصميم گرفتم ناصر را گوشمالي و بعد آنها را با هم آشتي بدهم. چند روز قبل متوجه شدم كه ناصر قرار است از سفري كه رفته بود به تهران بازگردد. سپس با چند نفر از بستگانم تصميم گرفتيم او را از فرودگاه به زور به خانه‌مان بياوريم و با او درباره اختلاف با همسرش اتمام حجت كنيم.

شب حادثه در فرودگاه منتظرش بودم و وقتي ناصر را ديديم به زور او را سوار خودرو كرديم و به خانه‌اي در جنوب تهران برديم. ما قصد آدم‌ربايي نداشتيم و فقط مي‌خواستيم او را با همسرش آشتي بدهيم، اما وقتي او را به زور سوار كرديم با هم مشاجره كرديم كه ناصر احتمال داد ما قصد ربودن او را داريم و مخفيانه به خانواده‌اش پيامك داده و از مأموران براي آزادي‌اش درخواست كمك كرده بود تا اينكه مأموران وارد خانه شدند و ما را دستگير كردند.
تحقيقات درباره اين حادثه تا روشن شدن زواياي پنهان آن از سوي مأموران ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار