کد خبر: 837624
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره آخرین وضعیت تعقیب قاتل شهید مهدی محمدی گفت: در همه مبادی‌های ورودی و خروجی شهر اصفهان و در دیگر استان‌های کشور تعقیب قاتل در حال انجام است.

سردار عبدالرضا آقاخانی درمراسم تشییع پیکر شهید مهدی محمدی که در سرقت مسلحانه از بانک مسکن خیابان حکیم شفایی به شهادت رسیده بود با اشاره به اینکه شهادت هر یک از نیروهای انتظامی و نظامی روحیه ایثار و فداکاری را در بین دیگر نیروها تقویت می‌کند، اظهار داشت: هر ماموری که به شهادت می‌رسد اراده حراست از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بین دیگر نیروها تثبیت می‌کند و اراده این افراد را در دفاع از ارزش‌های نظام مصمم‌تر می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی  در صدر مقابله با هرگونه زشتی و پلیدی در جامعه است، تصریح کرد: باید باور داشته باشیم که امنیت کشور را مدیون رشادت‌ها و شهادت نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و باید قدر این عزیزان را بدانیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت تعقیب قاتل شهید مهدی محمدی نیز ابراز داشت: در همه مبادی‌های ورودی و خروجی شهر اصفهان و همچنین در دیگر استان‌های کشور تعقیب این قاتل در حال انجام است و به زودی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

 استوار یکم مهدی محمدی از ماموران پاسگاه 17 هفتون اصفهان بود که روز یکشنبه 17 بهمن  توسط سارق مسلح  وی را به شهادت رسانید وطبق  اعلام رئیس بانک مسکن شعبه حکیم شفایی حدود 60 میلیون تومان را به سرقت برده ودرحال حاضر نیروی های انتظامی سراسر استان اصفهان با چهره نگاری که از وی بدست آورده اند درتعقیب این سارق مسلح هستند.

گفتنی است پیکر پاک شهید «مهدی محمدی» بر روی دستان خیل عظیمی از مردم اصفهان تشییع وسپس به شهرستان فریدونشهر منتقل و پس از تشییع  در این شهرستان در زادگاهش روستای ده سور خاکسپاری شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر