کد خبر: 837562
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
مدیر عامل مخابرات اردبیل:
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: از شهریورماه امسال تاکنون اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های اینترنت اردبیل هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،یاور محمدحسینی در مراسم افتتاح دستگاه اینترنت پرسرعت  3G در نیر اظهار داشت: از شهریورماه امسال تاکنون اعتباری بالغ بر یک هزار و 20 میلیارد ریال برای تجهیز سیستمهای اینترنت پرسرعت در سطح استان اردبیل هزینه کرده‌ایم.

وی با اشاره به پروژه افتتاح شده نیر بیان کرد: اینترنت پرسرعت 3G در نیر با اعتباری بالغ بر میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید و طی یک ماه آینده نیز اینترنت پرسرعت 4G با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد در نیر راه‌اندازی خواهد شد.

محمدحسینی در مورد کارایی اینترنت پرسرعت گفت: سرعت انتقال دیتا و داده در 3G تا 10 مگابایت بر ثانیه است در صورتیکه در نسلهای قدیم به یک مگا هم نمی‌رسید که با تجهیز و توسعه زیرساختهای اینترنت در استان زمینه برای بهره‌مندی از سرعت بالای انتقال دیتا و داده فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر در این مراسم و آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان با اشاره به افتتاح پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور ارتباطی نیر به کورائیم اظهار کرد: این پروژه به طول 4.5کیلومتر است که برای اجرای آن اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

مهدی احمدی تصریح کرد: بهسازی راهها بر اساس سه عامل تعیین کننده ارتقای ایمنی، تامین ترابری روان و افزایش سطح سرویس و به تبع آن افزایش ظرفیت انجام می‌گیرد که این امر از اولویتهای مهم در شهرستان بوده و تلاش می‌کنیم تا زمینه برای بهسازی هر چه بیشتر محورهای شهرستاننیر فراهم آمده و سفری ایمن را برای ترددکنندگان از این محورها رقم بزنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر