کد خبر: 837539
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

محمد دانشور

اعتراض ایران نسبت به خطای رکابزن مالزیایی در فینال ماده کایرین مورد قبول واقع نشد تا مدال برنز محمد دانشور از دست برود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هند، پس از پایان فینال ماده کایرین بزرگسالان قهرمانی آسیا که محمد دانشور در آن مقام چهارم را کسب کرد، کادرفنی ایران با داشتن فیلمی نسبت به خطای رکابزن مالزیایی که مقام سوم را به دست آورد، اعتراض کرد. با وجود بررسی فیلم اما در نهایت اعتراض ایران را مورد قبول واقع نشد و نتایج به قوت خود باقی ماند.
مصطفی چایچی مدیر تیم‌های ملی در این مورد به ایسنا گفت: در فینال ماده کایرین ورزشکار مالزیایی زمانی که دید عقب افتاده است از باند آبی که در اصلاح به آن منطقه ممنوعه می‌گویند عبور کرد و به مقام سوم رسید.
او ادامه داد: طبق قانون کسی که از باند آبی برای رقابت استفاده کند و نه برای جلوگیری از زمین خوردن باید از مسابقه اوت شود. متاسفانه داوران به این موضوع اهمیت ندادند. ما هم اعتراض کردیم که ۱۰۰ درصد اعتراض‌مان وارد بود. نکته جالب این بود که نماینده فدراسیون جهانی ابتدا قبول کرد که خطا انجام گرفته اما داور ایرانی که کار قضاوت را بر عهده داشت، هیچ کاری انجام نداد. در نهایت نیز نتایج به همان شکل باقی ماند. در حالی که ماده قانونی آن نیز موجود است.
چایچی هم چنین گفت: مدال برنز دانشور را از او گرفتند و این اتفاق کاملا محرز بود. شک نکنید قانون شکنی انجام گرفت. البته اگر به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری هم اعتراض کنیم آنها قضاوت داور خود را زیر سوال نمی‌برند.
 انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار