کد خبر: 837537
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

بوکاجونیورز

با منتشر شدن صحبت‌های رییس باشگاه بوکاجونیورز با یکی از اعضای کمیته‌ انضباطی، جنجال جدیدی در آرژانتین به وجود آمد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت فوتبال اسپانیا، جنجال بزرگی در آرژانتین به وجود آمده است. مکالمه صوتی رییس باشگاه بوکاجونیورز و یکی از اعضای کمیته‌ انضباطی این کشور منتشر و جنجال برانگیز شد.

این مکالمه در رابطه با محرومیت دو بازیکن بوکاجونیورز در سال ۲۰۱۵ بود. برنامه No Todo Paso شبکه Tyc اسپورت صحبت‌های دنیل آنخلیی (رییس باشگاه بوکا) با فرناندو میتخانس (عضو کمیته‌ انضباطی) پخش شد که در آن آنخلیی درخواست کرد مدت محرومیت دو بازیکن به نام‌های کریستین اربس و لئاندرو مارین را کاهش بدهد تا بتوانند در دیدار حساس برابر ولس‌سارسفیلد حضور داشته باشند.

این دو بازیکن در دیدار دوستانه برابر راسینگ اخرج شدند. بوکا و ولس دیدار مهمی را در ماردل پلاتا برگزار کردند. این بازی تقریبا حضور در کوپا لیبرتادورس را تعیین می‌کرد که در نهایت بوکا توانست ولس را شکست بدهد.

در تماسی که آنجلیی با میتخانس داشت، خواسته‌اش را اعلام کرد که عضو کمیته‌ انضباطی در پاسخ گفت‌: برای آنها حداقل محرومیت را در نظر می‌گیرم تا در بازی‌های دوستانه این محرومیت‌ها به پایان برسد و ارباس و مارتین بتوانند در دیدار برابر ولس حضور داشته باشند.

رییس بوکا اظهار کرد: به ‌این‌ ترتیب هر دو بازیکن نمی‌توانند برابر ریورپلاته بازی کنند اما میتخانس در پاسخ گفت‌: تو را درک می‌کنم دنیل اما حداقل محرومیت پنج بازی است که من سعی خواهم کرد آن را به سه یا دو بازی برسانم. نگران چیزی نباش. من طرفدار شماره یک بوکا هستم!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار