کد خبر: 837468
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد:
رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شهردار تبریز به عنوان مدیر برگزیده جهادی را افتخاری بزرگ برای تبریز دانست.
،سعید حاجی زاده گفت: شهردار محترم تبریز اساساً مدیری توانمند، پرکار و تحول آفرین هستند و این موضوع در سوابق مدیریتی ایشان کاملا مشهود است.
 وی ادامه داد: در دوران مدیریت ایشان  در شهرداری تبریز هم شاهد اقدامات شایسته ای از جمله حضور در سازمان ملل، عضویت در اتحادیه ی کلان شهرهای جهان هستیم و سخنرانی ایشان در سازمان ملل نقطه ای درخشان در تاریخ مدیریت شهری تبریز محسوب می شود.
رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به جایگاه والای مدیریت جهادی در دستگاه ها اجرایی تبریز گفت: با این حال معتقدم رویکرد مدیریت جهادی در مجموعه ی شهرداری تبریز منحصر به شخص آقای دکتر نجفی نمی شود و هنر مدیریتی ایشان نیز همین بوده که این روحیه و رویکرد را به خوبی  به زیرمجموعه و بدنه ی اجرایی شهرداری تزریق کرده اند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم این روحیه ی جهادی بیش از پیش در همه ی بخش های اجرایی و مدیریتی شهرداری از جمله تکریم ارباب رجوع، عدالت در برخورداری ها و رسیدگی به معیشت کارکنان زحمتکش، جلوگیری از اسراف و حیف و میل و استفاده ی بهتر از منابع مالی و .... حاکم شود.
حاجی زاده یادآور شد: برهمین اساس ما شاهد آثار مدیریت جهادی در بخش های مختلف و اجرای پروژه های بزرگ مانند مرکز همایش های بین المللی، پایانه مرکزی مسفربری تبریز و ... هستیم.
وی همچنین گفت: امروز به یمن مدیریت جهادی حاکم در شهرداری مفهومی به عنوان "نمی شود" و "نمی توانیم" معنی ندارد و شهرداری هر کار بزرگی را که در عرصه ی مدیریت شهری اراده کند توان تحقق آن را  دارد.
حاجی زاده در پایان  با اشاره به عملکرد شهرداری تبریز، اظهار کرد: صرف نظر از کاستی ها و نقدهای قابل طرح، می توان عملکرد شهرداری را در دوره ی کنونی، قابل قبول و حتی موفق ارزیابی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر