کد خبر: 837463
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان چعار محال و بختیاری
رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 272 پرونده تخلف در بخش آرد و نان استان طی سال جاری به ارزش 460 میلیون ریال تشکیل شده است.
هوشیار طهماسبی

سید نعیم امامی در شورای آرد و نان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در این مدت 8 هزار و 316 مورد بازرسی در حوزه آرد و نان چهارمحال و بختیاری انجام شده که از این تعداد 319 مورد تخلف داشته اند.

وی افزود: از این تعداد تخلف 46 مورد مربوط به گرانفروشی، 87 مورد کم فروشی، 13 مورد تقلب، 83 مورد رعایت نکردن بهداشت و 25 مورد مربوط به عرضه خارج از شبکه بوده است.

امامی به انجام چهار هزار و 45 مورد بازرسی در حوزه نان چهارمحال و بختیاری طی سال جاری اشاره و تاکید کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل 241 پرونده تخلف به ارزش 190 میلیون ریال شد.

وی تعداد پرونده های تخلف تشکیل شده در حوزه آرد چهارمحال و بختیاری را 31 فقره دانست و یادآور شد: در این مدت نزدیک به 800 مورد بازرسی سبوس و 854 مورد بازرسی گندم در استان انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در 10 ماه امسال 150 فقره پرونده تخلف آرد و نان در استان تشکیل و بررسی شد.

محمدرضا عمرون اظهار کرد: از این تعداد پرونده 123 فقره مربوط به کالا و خدمات و 27 فقره مربوط به بهداشت بوده است.

وی میزان محکومیت در حوزه کالا و خدمات را 130 میلیون ریال و در حوزه بهداشت را 57 میلیون و 500 هزار ریال دانست و افزود: امسال بیشترین پرونده های رسیدگی شده در حوزه آرد مربوط به کم فروشی و گران فروشی و در حوزه نان مربوط به عرضه خارج از شبکه بوده است.

عمرون تاکید کرد: امسال در حوزه آرد 77 پرونده به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری وارد و 79 پرونده مختومه شد.

وی یادآور شد: در این مدت در حوزه نان 27 پرونده وارده و 28 پرونده مختومه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مبارزه با سن زدگی غلات در مزارع این استان باید با اولویت اطلاع رسانی شود.

سیامک سلیمانی دشتکی تاکید کرد: اطلاع رسانی به کشاورزان به منظور مبارزه به موقع با آفت سن غلات در مزارع و زمین های کشاورزی این استان می تواند در ارتقای کمی و کیفی گندم تولیدی موثر باشد.

وی افزود: برنامه ریزی به منظور تسهیل در تهیه سموم مورد نیاز مبارزه با آفت سن غلات باید به عنوان یکی از مهمترین برنامه های اولویت دار جهاد کشاورزی استان باشد.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تولید گندم با کیفیت و عرضه آرد مرغوب به نانوایی ها باعث ارتقای تولید نان بهتر، رشد سلامت جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر