کد خبر: 837314
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کارشناس امور مؤسسات و خانه‌های قرآن اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۱۴ خانه قرآن شهری و روستایی در ایام‌الله دهه فجر دراين استان خبرداد.

محسن تقی‌پور با اشاره به افتتاح 9 خانه قرآن شهری و 5 خانه قرآن روستایی افزود : صدور مجوز خانه‌های قرآن شهری و روستایی در راستای پیش‌برد فعالیت‌های قرآنی در سراسر استان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با عنایت به توسعه فعالیت‌های قرآنی و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف استان 5 خانه قرآن در شهرستان شهرکرد، 3 خانه قرآن در شهرستان اردل، یک خانه قرآن در شهرستان لردگان، یک خانه قرآن در شهرستان فارسان، 3 خانه قرآن در شهرستان کیار و یک خانه قرآن در شهرستان بروجن افتتاح می‌شود.

کارشناس امور مؤسسات و خانه‌های قرآن اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 101خانه قرآن در استان فعال است، گفت: تعداد خانه‌ای قرآن شهری و روستایی هم اکنون به 115 مورد افزایش می‌یابد، خانه‌های قرآن تحت نظارت اداره امور قرآنی استان در زمینه‌های مختلف آموزشی از جمله قرائت، حفظ و مفاهیم فعالیت می‌کنند.

تقی‌پور افزود : اشخاصی که متقاضی دریافت مجوز خانه‌های قرآن هستند می‌توانند با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

فرهاد خلیل مقدم مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری نيز اعلام کرد: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری با مشارکت بیش از 5 هزار نفر در 3 بخش مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان، بزرگسالان و خانواده‌ها در سال 95 برگزار و برگزیدگان در مرداد ماه سال جاری در مراسمی با شکوه مورد تقدیر قرار گرفتند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار