کد خبر: 837301
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
استاد گردشگری دانشگاه ویسکانسین استاوت آمریکا :
مدیریت شهری اصفهان اگر بتواند جاذبه های شهری خود را شکوفا کند، به خوبی می تواند دردشت پهناور توریسم، درتراز جهانی رخ نشان دهد.

استاد مهمان نوازی و گردشگری دانشگاه ویسکانسین استاوت آمریکا مرکزی در جمع راهنمایان گردشگری در هتل عباسی اظهار کرد: ایده بسیار خوبی بود که پایان مسافرت شرکت کنندگان در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در اصفهان برگزار شود.
پرفسور جعفری بیان داشت : اصفهان همانند یک ملکه خفته است  واگرمدیریت شهری اصفهان بتواند جاذبه های شهری خود را شکوفا کند، به خوبی می تواند دردشت پهناور توریسم، درتراز جهانی رخ نشان دهد.

وی تاکید کرد: البته باید توجه داشت که جاذبه های گردشگری در یک شهر به تنهایی کافی نیستند بلکه باید خدمات  و زیر ساختهای مرتبط با آن نیز با استانداردهای لازم خود ایجاد شوند.

استاد مهمان نوازی و گردشگری دانشگاه ویسکانسین استاوت آمریکا گفت : اگر چه برای ساخت هتل های چند ستاره، اقدامات خوبی انجام شده اما همزمان با آن باید نسبت به آموزش افراد مرتبط با این امور نیز همت کرد تا در آینده با کمبود نیروی انسانی ماهر مواجه نشویم چراکه برای رسیدن به ارتقاء گردشگری در اصفهان، راه های نرفته زیادی در پیش رو داریم.

وی یادآور شد: زیبایی و نشاط یک شهر برای گردشگر بسیار مهم است در همین راستا باید زمینه را برای رسیدن به اصفهانی پویا با ایجاد المان های متنوع و جذاب شهری به منظور جذب حداکثری گردشگران فراهم کرد.

جعفری خاطر نشان کرد: المان های زیادی در دوره فعلی شهرداری اصفهان در شهر نصب شده و براساس برآوردها، 50 مجسمه دیگر نیز در حال تولید است به گونه ای که با هر بار مراجعت به اصفهان، سرعت پیشرفت های این شهر، کاملا مشهود است و تلاش مدیریت شهری برای زیباسازی اصفهان ستودنی است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار