کد خبر: 837299
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
معاونت اجتماعی ستاد فرمانده انتظامی پلیس استان اصفهان اعلام کرد:
بنا براعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان پیکر شهید نیروی انتظامی استوار یکم مهدی محمدی از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی پلیس استان اصفهان با حضور مسؤولان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم تشییع می شود.

به گزارش جوان آنلاین استوار یکم مهدی محمدی روزیکشنبه در حادثه سرقت مسلحانه از بانک مسکن شعبه خیابان  حکیم شفایی اصفهان بر اثر شلیک گلوله های سارق مسلح به شهادت رسید.

استوار یکم مهدی محمدی از ماموران پاسگاه 17 هفتون اصفهان بود و سارقی  که وی را به شهادت رسانید طبق  اعلام رئیس بانک مسکن شعبه حکیم شفایی حدود 60 میلیون تومان را به سرقت برده ودرحال حاضر نیروی های انتظامی سراسر استان اصفهان با چهره نگاری که از وی بدست آورده اند درتعقیب این سارق مسلح هستند.

سرهنگ" جهانگیر کریمی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: براساس برنامه ریزی به عمل آمده مراسم تشییع پیکر پاک مامور نیروی انتظامی شهید استوار مهدی محمدی امروز سه شنبه 19 بهمن ماه ساعت 7 و 30 دقیقه در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان واقع در خیابان توحید، چهار راه پلیس برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم که با حضورمسئولان  استانی، خانواده های معظم و معزز شهداءو جان برکفان نیروی انتظامی برگزار می شود از عموم مردم شریف و شهید پرور شهر اصفهان نیز دعوت می شود تا با حضور پر شور خود ضمن تسلی خاطر بازماندگان و همکاران این شهید گرانقدر به مقام شامخ همه شهدا انقلاب اسلامی ادای دین نمایند.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: پس از این مراسم پیکر شهید به شهرستان فریدونشهر منتقل و پس از تشییع در این شهرستان در زادگاهش روستای ده سور به خاک سپرده خواهد شد.

 

 


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار