کد خبر: 837157
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
جهانگیری:
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه بین ایران و آمریکا دیوار بی‌اعتمادی بسیار بلندی وجود دارد، گفت: آمریکایی‌ها در بسیاری از مسائل علیه ملت ایران نقش داشته‌اند و این مسائل به راحتی و به زودی از ذهن ملت پاک نخواهد شد.

جوان آنلاين: اسحاق جهانگیری دقایقی پیش از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد.

وی در بدو ورود خود در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و اشاره به رشادت مردم خرمشهر و آبادان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ما به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی در شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، ماهشهر و بهبهان خواهیم داشت.

وی افزود: طرح‌های مورد بهره‌برداری در این استان در بخش پتروشیمی، نفت و گاز، حمل و نقل و نیروگاهی هستند.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: با وجود همراهی وزیر جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه در این برنامه فرصتی است تا مساله و کانون ریزگردهای استان خوزستان مورد توجه قرار بگیرد.

جهانگیری با اشاره به مساله ریزگردها و بیان اینکه در جریان مشکلات و فشارهای حاصل از ریزگردها به مردم خوزستان قرار داریم تصریح کرد: در مشکلات و هنگام ورود گرد و خاک به خوزستان اخبار و موارد را بررسی و مشاهده کردیم، منشا داخلی کانون‌ها شناسایی و رصد شد.

وی اضافه کرد: بخش داخلی کانون ریزگردها در دستور اجرایی قرار می‌گیرد و بخش خارجی نیز از طریق وزرات امور خارجه با کشورهای مربوطه مذاکره خواهد شد تا بتوانیم این مساله را به طور ریشه‌ای حل کنیم تا روند توسعه‌ای استان خوزستان ادامه پیدا کند.

جهانگیری با بیان اینکه خوزستان مهم‌ترین کانون توسعه ایران است گفت: مهم‌ترین استانی که امروز قلب توسعه در آن می‌تپد خوزستان است، زیرا این استان از نظر کشاورزی، صنعت و نفت و گاز در جایگاه بالایی قرار دارد.

وی با اشاره به موضع‌گیری ترامپ بر ضد ملت ایران عنوان کرد: آمریکایی‌ها و همه طرف‌هایی که با ایران گفت‌و‌گو انجام دادند و تهدید کردند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از همه روش‌ها بر ضد ایران استفاده کرده‌اند و ایران بعد از پیروزی انقلاب هم جنگ؛ هم تعامل، تهدید و هم محاصره را تجربه کرده است.

* کسانی که با زبان تهدید و بی ادبی با ملت ایران صحبت می‌کنند بازنده خواهند بود

جهانگیری افزود: در جایی‌که این کشورها سود برده‌اند ایران نیز سود برد و اینجا بود که دنیا وارد گفت‌و‌گو با این ملت بزرگ و متمدن شد، ما نیز از زبان گفت‌و‌گو و تعامل استقبال می‌کنیم و کسانی که با زبان تهدید و بی ادبی با ملت ایران صحبت می‌کنند قطعا بازنده خواهند بود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه همه کسانی که با ایران به بدی سخن بگویند بازنده هستند اظهار کرد: آمریکایی‌ها در این مدت به بدی با ایران سخن گفته‌اند و امیدواریم که خودشان از این حرکت دست بکشند، بین ایران و آمریکا دیوار بی‌اعتمادی بسیار بلندی وجود دارد زیرا آمریکایی‌ها در بسیاری از مسائل علیه ملت ایران نقش داشته‌اند و این مسائل به راحتی و به زودی از ذهن ملت پاک نخواهد شد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
یکی از علل خود بزرگ بینی وبی ادبی انگلیس وامریکا ترس و نوکری شاهان قاچار وپهلوی ونیز حکام عربستان واردن و جزایر خلیج فارس است . لذا باید حداقل حکام جزایر خلیج فارس را که با توجه به سابقه تاریخی بخشی از ایران هستند در پناه خود بگیریم تا ترس و وحشتشان بریزد و دربست دست به سینه و دولا در برابر استکبار نباشند و پول وثروت کشورشان را به اسلحه های از رده خارج ان ها ندهند
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
اگر می خواهید ملت ادعای شما را باور کند
اعتراف شما باید همراه عذرخواهی از ملت باشدبابت چهارسال اعتماد به امریکا
بعد از ان هم استعفا بدهید
حجت
|
-
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
برید هواپیمای امریکایی بخرید بعد ابن دروغ ها را تحویل مردم بدهید چقدر پررو و .....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار